Prosím o radu: Air 11,6 alebo Pro 13,3 ?

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware Prosím o radu: Air 11,6 alebo Pro 13,3 ?

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 49 )
  • Autor
    Príspevky
  • #76596
    Mito
    Účastník (Participant)

    Zdravim,rozhodujem sa medzi
    Air 11,6:
    1,4 GHz
    2GB RAM
    SSD 128GB

    a

    Pro 13,3:
    2,3 GHz
    4GB RAM
    SSD 128GB

    Som student,notebook mam prevazne na domace pouzivanie ale obcas ho zoberem aj “von”.Video a foto moc neupravujem a ked uz upravujem daco tak ziadny “hardcore”.Hlavne sa mi jedna o pocuvanie hudby,pozeranie videii,surfovanie po internete a pisanie poznamok plus obcas nejaka ta “praca” ;) Baterka by mohla vydrzat aspon tych 6-7 hodin.Mechaniku moc nevyuzivam.Viacej sa mi paci ten Air 11,6,ale bojim sa o to,ze to nebude ten “plnohodnotny” notebook aky by som cakal,zase u Pro 13,3 sa bojim ho jeho velkost a myslim si,ze asi najvacsi rozdiel a asi aj najhlavnejsi rozdiel je cena,ako som uz pisal som student,takze toho moc nemam ale podarilo sa mi daco nasetrit.Vyzera to na to,ze ak by som si vybral Air 11,6 tak potom rovno novy a ak Pro 13,3 tak uz pouzivany.Co by ste mi odporucili Vy?
    Dakujem

    #258347
    miro r
    Účastník (Participant)

    cau, mam air taky ako popisujes hore. maximalne stači na to čo pises. Baterka na wifi 4 hod, bez 6 hod. mam ho mesiac a som max. spokojny.mal som pred tym 13 pro a nevidim v beznom používaní rozdiel okrem váhy a veľkosti. Ale na pro vydrží o cca 2 hod viac baterka.

    #258355
    Candy
    Účastník (Participant)

    ak pozeráš veľa filmov a veľa surfuješ, tak je 11 air podľa mňa už moc malý displej… ja mám MBP 13 a dosť ma bolia oči, keď niečo robím viac hodín. Ale vybrala som si ho aj kvôli váhe, 2 kg sa dajú nosiť bez problémov… tak sa zamysli aj nad veľkosťou displeja, v obchode som mala pocit, že je to v pohode, ale keď “čumím” niekoľko hodín na 13, neviem si predstaviť, že by bol ešte menší…

    #258357
    Mito