Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: hardware › PPI servis problém s reklamáciou
- Toto téma obsahuje 125 odpovedí, 41 hlasov, a bola naposledny upravená pred 11 years, 6 months od
silence23.
-
AutorPríspevky
-
1. októbra 2012 o 13:02 #88874
Butter
Účastník (Participant)Zdravím chcel by som sa spýtať a následne Vás poprosiť ak ste niekto mali alebo máte problém s tým, že Váš iPhone nebol vyreklamovaný z dôvodu menších škrabančekov alebo z iného dôvodu a máte pocit, že záruka Vám mala byť uznaná kontaktujte ma mailom na ruzomberok@me.com
Napísal som sťažnosť na PPI servis priamo do applu v Californii a začali to riešiť pýtali ma o zoznam ľudí, ktorým nebola uznaná záruka a z akého dôvodu posunuli to ďalej zatiaľ som im preposlal 3 prípady čím viac toho bude o to lepšie.
1. októbra 2012 o 13:25 #328856MoRFi
Účastník (Participant)So servisom PPI mam len tie najlepsie skusenosti. Mozes to prosim tiez napisat k tvojej staznosti ako prieskum?
Nespokojny som bol so servisom CMS ktory davnejsie riesil iPhony pre Telekom. Chvalabohu uz skrachovali.
1. októbra 2012 o 14:01 #328862silence23
Účastník (Participant)Ukaz fotky skrabancekov, nech si spravime mienku sami.
1. októbra 2012 o 14:12 #328863Anonymný
NeaktívnySkor by som ich oznacil pod pojmom ryha. Skrabance to asi neboli :)
1. októbra 2012 o 14:16 #328864Andreso
Účastník (Participant)PPI ETC je jedna solídna firma, moja reklamácia bola vždy vybavená korektne. Neverím, že by ti kvôli malým škrabančekom neuznali reklamáciu. Tak ako píše silence23, hoď sem fotky.
1. októbra 2012 o 14:33 #328866silence23
Účastník (Participant)myslim, ze sa fotiek nedockame :-)
1. októbra 2012 o 14:34 #328867jigga1411
Účastník (Participant)Mne vymenili v PPI kus za kus v pripade prasknuteho krytu pri konektrore na iP3GS bez problemov. . len dobre skusenosti ja osobne mam z PPI. Ozaj hod sem fotky…… pretoze absolutne ziadny servis ti nevyreklamuje telefon pokial mas na nom evidentne stopy po pade alebo aj ryhy ktore vyzeraju ako po pade.
1. októbra 2012 o 15:23 #328871marek
Účastník (Participant)mne cca rok dozadu menili kus za kus, reklamoval som v telekome bkbnuce tlacitko home a telefon mal odrazane zo zadneho skla v rohoch
1. októbra 2012 o 16:32 #328902MoRFi
Účastník (Participant)Butter: ak mas otrieskany ramcek okolo krytu alebo digitizeru alebo ryhy na kryte tak to nie su skrabanceky ale normalne dokazy o tom ze telefon ti spadol a chape sa to ako mechanicke poskodenie.
postni sem fotky… fakt nas to zaujima. aspon ti poradime ci mas vobec nieco riesit aby si neskoncil ako niekto kto si nechce priznat chybu.
1. októbra 2012 o 17:50 #328954Butter
Účastník (Participant)Sorry nedalo sa mi skôr odpísať bol som v práci. No takto robím v mobilservise a boli sa tu sťažovať už traja zákazníci ktorým neuznali záruku vrátane mojej priateľky. Pozrite si fotografie podľa Vás toto neni na uznanie reklamácie? Ja som tieto fotky poslal priamo do Applu a tam mi povedali, že by ich zaujímalo odkiaľ PPI dostalo také smernice, aby neuznali toto:
http://imageshack.us/photo/my-images/526/fotka1f.jpg/
Alebo napríklad neuznali takú vec, že zákazník poslal iPhone s iným sim tray bolo na ňom iné imei a zrušili záruku to sa mi zdá tiež dosť divné nakoľko na iPhone nebol ani jediný škrabanček a pritom mu ponúkli, že si môže kúpiť za 29 euro nový sim tray v telekome v BA s ktorým mu bude uznaná záruka na toto som sa tiež applu spýtal a povedali mi, že by uznali záruku….
Mám kopu kamošov v zahraničí ktorým uznali záruku a mali omnoho väčšie škrabance v porovnaní s iPhonom mojej priateľky dokonca viem aj o prípade kedy kamarátke uznali reklamáciu aj v tom prípade, že mala trošku prasknutý display…v zahraničí to berú úplne inak v porovnaní s PPI tak som sa chcel iba informovať čo mi na to povedia. Teraz je to v takom štádiu, že ma popýtali zozbierať zoznam nespokojných zákazníkov a chcú sa s nimi osobne skontakovať chcú fotografie…už som im preposlal 3 prípady tak sa to teraz rieši..
1. októbra 2012 o 17:54 #328961hatto
Účastník (Participant)toto ze uznaju v apple ako reklamaciu? ved to by museli vsetkym opravovat/vymienat iphone, lebo kazdemu padne a ma podobne skrabance
1. októbra 2012 o 18:29 #328979MoRFi
Účastník (Participant)Jedva vec je co dava logiku a druha vec je to co pise apple, lebo mozno prave oni nechcu byt hovada ktore daju zapornu odpoved :) Ja osobne to povazujem za pad telefonu teda mechanicke poskodenie a suhlasim s hattom, kolko telefonov by tak museli vymenit?
Uznavaju prasknuty kryt alebo digitizer, ale nie od padu, uznavaju uz aj zateceny indikator v jack aj dock konektoroch, uznavaju aj neoriginal sim tray. Neviem mozno to neuznal operator a nie servis.
1. októbra 2012 o 18:37 #328984jigga1411
Účastník (Participant)Morfi: operator s tym nic nema… posiela sa do servisu.
1. októbra 2012 o 19:22 #329012Butter
Účastník (Participant)hatto: no podľa môjho osobného názoru to neni vôbec nejaký strašný škrabanec telefón neprestal fungovať kvôli tomu škrabancu ten škrabanec vznikol pred pol rokom telefón prestal fungovať teraz dal sa cez noc nabíjať ( na originálnu nabíjačku) ráno keď sa odpojil sa reštartoval stále dookola a potom úplne prestal fungovať…
no chalani takto ja som tú vec posunul do applu prostredníctvom známeho máme tam človeka, ktorý tam pracuje a on to posunul správnej osobe čo má na starosti politiku záruk ja som im neposlal iba tento jeden prípad poslal som im 3 prípady zatiaľ a apple sa vyjadril, že by uznal záruku vo všetkých 3 prípadoch a má záujem to riešiť preto zháňam ľudí…
myslíte si ,že keď si niekto pomýli sim tray s kamošom a má tam iné imei tak to je dôvod na nevyreklamovanie dajme tomu slúchadla a dôvod na zrušenie záruky? podľa mňa určite nie a v apple sa vyjadrili tiež ,že to neni dôvod na neuznanie záruky… a pritom telekom ponúkne šuplík za 29eur a s tým je to zrazu už možné vyreklamovať :))
robím v mobil servise tak nejake skúsenosti s PPI už mám nehovorím, že vždy sa stane, že by nevyreklamovali telefón kopu krát vyhovejú a vyreklamujú bez jediného problému, ale občas sa stáva, že kvôli „drobným“ škrabancom jednoducho zrušia záruku a do správy napíšu takú kravinu, že prostredníctvom škrabancu došklo k poškodeniu napájajúceho modulu a také kravinky…
ja som to začal riešiť z dôvodu nespokojných zákazníkov keď ma oslovili už traja, že majú problém s PPI tak to asi nebude len tak oslovil som aj
Executive Relations EMEIA
Apple Distribution International
Hollyhill Industrial Estate
Irelanda podľa nich to tiež neni dôvod na zrušenie záruky majú detailné fotky pýtali si nie jednu minimálne 4 a vyjadrili sa tak, že sa postarajú o to, aby bol telefón vyreklamovaný… ostatné prípady ešte len začnú riešiť aj ten sim tray a ostatné veci…
morfi: známa konkrétne v USA at&t doniesla iPhone na reklamáciu mala prasknutý digitizer asi 2cm a uznali jej to na záruku poprípade kamarát v španielsku zaniesol iPhone v neporovnatelne horšom stave na reklamáciu a taktiež mu to uznali ja to porovnávam so servismi v zahraničí a s PPI sa to určite zrovnávať nedá…
neviem či tu máme iné normy ako v zahraničí, ale ja si myslím, že by všade mali byť rovnaké nemal by sa robiť rozdiel medzi zákazníkmi na Slovensku a v zahraničí…a to, že apple chce aby ich zákazníci boli spokojný a snaží sa to vždy vyriešiť v prospech zákazníkov je super!
1. októbra 2012 o 20:07 #329037MoRFi
Účastník (Participant)Drzim ti palce. Mozno to pomoze dalsim, ja len hovorim ze v PPI som reklamoval vela telefonov a stale bola z mojej strany max spokojnost. Osobne nepoznam jedineho cloveka co by na PPI nadaval.
Pod na to z druhej strany. PPI asi niekoho musi pocuvat kedze:
pride telefon do PPI, mozu uznat zaruku a vybavit to v ramci reklamacie, co je pre nich prijem a obrat, preco by teda nieco neuznali a zarobili tak menej penazi? Ved by isli proti sebe takze tie nariadenia od niekoho musia mat.
Mozno len Apple teraz chce, aby si zbieral kopec pripadov, aby sa pomalicky zbavili skladovych zasob, aby si robil reklamu ich ustretovosti a pod.
Ano, Apple by to mozno uznal ale ale preplaca iba 1rok zaruky, to znamena ze mozno operator si druhy rok diktuje nejake tie pravidla aby nemuseli platit vsetko?
Este dodam tolko ze aj v PPI ti uznaju prasknuty digitizer, prasknuty zadny kryt na 3g a 3gs a zatecene indikatory v konektoroch.
jigga1411: ano urcuje to servis ale mohol si si skusit tak rok dozadu odniest na reklamaciu iphone do telekomu so suflikom z ineho iphonu… bolo to rozhodnutie telekomu
1. októbra 2012 o 20:15 #329043Butter
Účastník (Participant)Morfi je mi jasné, že apple má medzinárodnú záruku iba 1 rok ale z týchto 4 prípadov boli 2 mimo roka 2 do roka keď som volal so zástupcom applu spomínal mi niečo také, že keď servis ruší záruku mal by dokumentáciu preposlať aj applu a oni od PPI ešte nikdy nič nedostali tuším ani nevedeli kto je PPI zástupca orange a zástupca telekomu si zvolili kto im bude reklamovať telefóny a vybrali si PPI
Ja som sám zvedavý ako sa to pohne ale možno to ľudom do budúcna pomôže ak ich trošku uzemnia priamo z applu
Tak ja robím v servise už dlho a nemôžem povedať samé chváli na PPI kopu krát som bol nespokojný s reklamáciami ak chceš to by som ti mohol napísať súkromne nechce to tu rozpisovať…
1. októbra 2012 o 20:19 #329045mynick
Účastník (Participant)@Butter, ked uz mas take znamosti a vypisujes do Irska, prosim ta, napis im ze tu chceme oficiálny internetový obchod Apple Store. Dakujem :D
1. októbra 2012 o 20:22 #329048poper
Účastník (Participant)v ramci prveho roka zaruky som iphone 4 reklamoval koli fotoaparatu
pri foteni bieleho (napr. papier) bol v strede zeleny flak http://goo.gl/t2tVc
v uplnej tme zasa v strede modry sumbez iphonu som bol tyzden.
odpoved zo servisu? zavada sa neprejavila1. októbra 2012 o 20:32 #329057Drevoplech
Účastník (Participant)Butter: Uplne s tebou suhlasim a myslim, ze robis dobru vec… Tiez som pocul od vela ludi o ich negativnych skusenostiach s tymto servisom. Ale nie iba s tymto servisom a nejedna sa iba o produkty Apple.
Kamaratovi napriklad zrusili zaruku na Iphone 4 s tym, ze je zateceny. Zistili to na zaklade aktivovaneho senzora vlhkosti v nabijacom konektore. Telefon nesiel zapnut a ponukli mu vymenu „swap“ (evidentne nevedie co znamena v anglictine slovo swap) modulu za 300 Euro. Telefon som kamosovi opravil zadarmo a tym, ze som odpojil a znovu zapojil baterku.
Na zaklade posriabanych a otrieskanych krytov nemaju podla mna pravo zamietnut zaruku ak nevedia preukazat, ze chyba zariadenia bola sposobena hrubym zaobchadaznim.
Zrusenie zaruky na zaklade sufliku SIM karty z ineho telefonu, tak to uz je naozaj vrchol… hlavne ak sa tie sufliky oficialne predavaju u mobilnych operatorov. Tento pripad sa riesil aj tu na MACblogu pred par mesiacmi.
Myslim ale, ze problem nie je v servise PPI etc. ale v ludoch ktori tam pracuju. Zalezi na stasti u koho tvoj telefon pristane. A tak to je v podstate vsade.
1. októbra 2012 o 21:29 #329069karci
Účastník (Participant)Ja som bol tiez raz reklamovat iph. 4 koli tomu ze mi prestalo fungovat podsvietenie na displayi a bolo tam par mini ryh, neviem do akeho servisu to islo, ale prislo naspat napisane ze tel. bol mechanicky poskodeny a bodka.
Neskor som to dal do normalneho plateneho servisu, a ti zistili, ze bol iba povytiahnuty nejaky kontakt k podsvieteniu. Spravili mi to free!Ale na slovensku sme stale v krajine 3-tieho sveta co sa tyka nejakych reklamacii. Kamaratovi odisiel nedavno HDD na ipod classic v zaruke asi po roku a bol to reklamovat. Takisto ho odboli s tym, ze to bolo hrubo poskodene a ze ho moze rovno zahodit, ze mu s tym nikto nepomoze. S tym istym ipodom sa bol spytat v jednom londynskom apple store, kde mu ho vramci rocnej zaruky (cca. mozno uz bol aj po) zobrali a vymenili za novy!! platil tam sice nejaky smiesny poplatok, ale dostal uplny novy kus vo foliach. Ziadne ze sa neda opravit, ze to moze zahodit a neviem co.
Na tomto priklade vidno ako sme pozadu…
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.