iPhone, meranie odhcádzajúcich hovorov.

Domov Diskusné Fóra Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes iPhone, meranie odhcádzajúcich hovorov.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 29 )
  • Autor
    Príspevky
  • #59600
    Tomasso
    Účastník (Participant)

    Caute, neviete mi niekto poradit, ci existuje nejaky soft na meranie odchadzajucich hovorov. Nuloval by sa dajme tomu vzdy za mesiac. Nieco ako pomoc pri sledovani pausalu. Dakujem.

    #136546
    tomasno1
    Účastník (Participant)

    tak toto by som potreboval aj ja. zatial som taku aplikaciu nenasiel.

    #136559
    Zatkovski
    Účastník (Participant)

    V settings – general – usage je merac hovorov ale musis si ho resetovat sam

    #136612
    tomasno1
    Účastník (Participant)

    ale ja chcem vidiet iba odchadzajuce hovory.
    V settings – general – usage su hovory dokopy (prijate + odchadzajuce)

    #136631
    Tomasso
    Účastník (Participant)

    Presne tak, pre mna je toto najvacsia chyba iPhonu (chvalabohu:))

    #202597
    nienick
    Účastník (Participant)

    zdravim vas…dopatrali ste sa k niecomu??..ajmne by sa to hodilo nejaka aplikacia

    #202603
    yurayko
    Účastník (Participant)

    ved to ti tam pekne vypisuje, staci dat detail o hovore, mala modra sipocka vpravo

    #202607
    m4x
    Účastník (Participant)

    ale to ti ukazuje k danemu hovoru,
    toto by aj mna zaujimalo, nie je riesenie v cydii ako nejaky addon ? taktiez mi chyba, ze mi po ukonceni daneho hovoru automaticky nezobrazuje kolko prebiehal hovor, pomaly stracam pojem o prevolanom case a aj po prechode na zrejme najlacnejsieho operatora moj ucet stupa

    #202612
    mahomo
    Účastník (Participant)

    na cydii je mobilelog

    #202614
    m4x
    Účastník (Participant)

    velke diky, dnes otestujem :-)

    #202616
    Speedy
    Účastník (Participant)

    a ten iStat nejde ci nefunguje ci neni dobry???
    Ked so mstahoval iStta so mpozeral vyzeralo to celkom dobre…
    Ja so mto nestahoval nakolko mi je to zbytocne..mam predplatenu kartu a myslim si ze ten program vyuziju skor pouzivatelia pausalov.

    #202623
    mahomo
    Účastník (Participant)

    2 speedy: pokial viem, tak istat nevie zaznamenavat hovory :(

    #202671
    Common
    Účastník (Participant)

    mam kupeny Call Counter cez aplikaciu Rock (obdoba cydie – potrebny JB) za asi 3 dolare a funguje vyborne, nastavil som si zaciatok a koniec mesiaca a vzdy zacne automaticky ratat minuty novy mesiac plus ukazuje pocet prevolanych minut priamo na ikone aplikacie, cize nie je potreba stale zapinat a vypinat… jedine negativum je, ze nerata smsky…

    #202672
    nienick
    Účastník (Participant)

    no to znie fajne ten Call conunter…a tie sms ..sakris stale nieco co nie je doriesene…:-(

    #202673
    Dominik Balogh
    Účastník (Participant)

    Od OS 4.0 bude možné tieto dáta kolektovať cez verejné API, teda nebude nutný jailbreak zariadenia a inštalácia „neoficiálnych“ aplikácií. Určite vzniknú ďalšie aplikácie, ktoré poslúžia na tento účel a budú dostupné priamo na App Store.

    #202678
    nienick
    Účastník (Participant)

    to common: a kde by som si stiahol call counter??…v app store to asi nenajdem co??

    #202680
    sleepwalk3r
    Účastník (Participant)

    @nienick
    kokos aj si cital to co napisal ?

    original: „mam kupeny Call Counter cez aplikaciu Rock (obdoba cydie – potrebny JB)“
    preklad: stiahol to cez aplikaciu Rock ktora je obdobna cydii a je potrebny jailbreak cize nie v app store to nie je

    #202681
    nienick
    Účastník (Participant)

    dobre cital som len nie som v tom zbehly..neposer sa…

    #202685
    sugipe
    Účastník (Participant)

    V T-mobile moj tmobil (osobna zona) a tam sa to da sledovat uplne presne, treba sa len prihlasit a ci cez pocitac alebo iPhone

    #202700
    petiar
    Účastník (Participant)

    Ja ti poradím. Keď som ešte pracoval v oblasti telekomunikácií, prišla mi raz z helpdesku reklamácia, že zákazníčka má na faktúre nesprávne spočítané prevolané minúty. Keď som to skontroloval a všetko bolo ok, odkázal som že nech sa jej spýtajú na základe čoho si to myslí. A odpoveď bola že ona si vraj do zošita zapisuje dátum, čas a dĺžku každého hovoru a keď to zrátala tak je to jednoducho vyšlo ináč ako nášmu billingovému systému. Takže toto by mohlo byť jedno z riešení. :-)

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 1 až 20 (z celkového počtu 29 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.