Apple získal za reklamu Misunderstood ocenenie Creative Arts Emmy

Apple získal cez víkend od televíznej akadémie prestížne ocenenie Creative Arts Emmy Award za reklamu Misunderstood. Táto deväťdesiat sekundová reklama bola odvysielaná počas vianočných sviatkov. Reklama zobrazuje vianočnú atmosféru a Apple zariadenia tu nie sú stredobodom pozornosti, iba samozrejmou súčasťou sviatkov. Máte tu možnosť vidieť napríklad iPhone, na ktorý sa nahrávajú zážitky, alebo video streamované cez AirPlay na Apple TV. Ocenenie zdieľa Apple s reklamnou agentúrou TBWA/Media Arts Lab, s ktorou dlhodobo spolupracuje.

komentáre
  1. … a právom. Reklame s myšlienkou sa v našich končinách venuje snáď iba Hornbach. Ostatok sú iba podprahové vymetáky.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.