Apple opäť znížil vstupné náklady svojej reklamnej platformy iAd

Nie všetko, do čoho sa Apple pustí, sa premení na zlato. Svedčí o tom napríklad reklamná platforma iAd. Napriek veľkým prvotným ambíciám a očakávaniam sa jej zjavne nedarí tak, ako by si Apple želalo. Z pôvodnej vstupnej „cenovky“ 1 milión USD Apple postupne znižoval sumu na 500 tisíc, 300 tisíc, až sme sa dopracovali k najnovšej zmene na 100 tisíc USD. Zníženie vstupných nákladov nie je všetko, čím chce Apple pritiahnuť nových a udržať stálych klientov. Zmenil sa totiž aj zisk, ktorý budú mať z iAd vývojári, ktorí implementujú túto reklamnú platformu do svojich aplikácií. Namiesto pôvodných 60 % je to už 70 %, čo by malo vykompenzovať straty z menšieho zobrazovania reklám.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť