Spotify sa chystá konkurovať HomePodu vlastným reproduktorom

Boom smart reproduktorov nenechal chladné ani Spotify, ktoré očividne pracuje na vlastnom reproduktore.

Vyplýva to z čerstvo vyvesených pracovných ponúk, podľa ktorých má Spotify záujem vyrábať svoje prvé fyzické produktyprepojený hardvér. Pod ním sa väčšinou myslí taký hardvér, ktorý slúži na komunikáciu s určitou internetovou službou, ako napríklad so streamovacou službou (Spotify) alebo umelou inteligenciou. Kvôli takýmto plánom boli vyvesené tri ponuky, ktoré zahŕňajú pozície prevádzkového manažéra, vrchného produktového manažéra a projektového manažéra, všetky tri spojené s prácou okolo hardvéru.

Potenciálne to však môže značiť aj vývoj iného produktu – napríklad smart slúchadlá. Čo to presne bude zač a či sa vydania produktu skutočne dočkáme, ukáže čas. Jedno je však jasné – Spotify má 140 miliónov užívateľov, z čoho 70 miliónov má službu predplatenú.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.