Spotify sa chystá konkurovať HomePodu vlastným reproduktorom

Boom smart reproduktorov nenechal chladné ani Spotify, ktoré očividne pracuje na vlastnom reproduktore.

Vyplýva to z čerstvo vyvesených pracovných ponúk, podľa ktorých má Spotify záujem vyrábať svoje prvé fyzické produktyprepojený hardvér. Pod ním sa väčšinou myslí taký hardvér, ktorý slúži na komunikáciu s určitou internetovou službou, ako napríklad so streamovacou službou (Spotify) alebo umelou inteligenciou. Kvôli takýmto plánom boli vyvesené tri ponuky, ktoré zahŕňajú pozície prevádzkového manažéra, vrchného produktového manažéra a projektového manažéra, všetky tri spojené s prácou okolo hardvéru.

Potenciálne to však môže značiť aj vývoj iného produktu – napríklad smart slúchadlá. Čo to presne bude zač a či sa vydania produktu skutočne dočkáme, ukáže čas. Jedno je však jasné – Spotify má 140 miliónov užívateľov, z čoho 70 miliónov má službu predplatenú.

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.