Apple zverejnil novú reklamu zamierenú na Apple Music

Apple včera zverejnil novú reklamu, zameranú na prezentáciu niekoľkých nových funkcií v redizajnovanej aplikácií Apple Music.

 

Celá reklama funguje ak zhrnutie základných funkcií služby a zároveň odhaľuje potencionálnym užívateľom, čo môžu od aplikácie a jej služieb očakávať. Reklama je postavená na piatich taboch na spodnej strane aplikácie. Ukazuje, že užívateľ si môže vytvoriť knižnicu svojej vlastnej hudby, ktorá prechádza do sekcie „For You“. Reklama taktiež ukazuje to, ako bude služba užívateľom odporúčať skladby podľa obľúbenosti a zároveň im ukáže, aké pesničky by sa im mohli páčiť.

Odtiaľ sa reklama rýchlo presunie na ukážku, v ktorej užívatelia uvidia ako môžu svoje playlisty zdieľať a jednoducho pridávať skladby do svojich knižníc. To všetko pred tým, ako sa spomenie, že Apple Music získava medzi prvými najnovšie skladby od známych umelcov. Nakoniec sa reklama presunie na rádio komponent v Apple Music a ukáže svojím užívateľom, že môžu počúvať živé alebo žiadané rádio show. Taktiež sa poukáže aj na niektoré dostupné Beats 1 programové balíčky vrátane Zane Lowe a ďalších umelcov a DJov. Táto nová reklama je súčasťou kampane Apple, pretlačiť v štýle iOS 10 redizajnovanú Apple Music.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.