Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklám, Google AdMob funguje aj naďalej

Riaditeľ spoločnosti AdMob, vlastnenej Googlom a zameranej na mobilnú reklamu, Omar Hamoui, informoval na konferencii MobileBeat 2010 o tom, že Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklamy na iOS zariadeniach, podľa ktorých môžu analytické informácie pre marketingové účely zbierať len firmy, ktorých hlavným predmetom podnikania je reklama. To samozrejme pre Google (AdMob) neplatí, Apple si tak necháva možnosť ich z tohoto podnikania vytlačiť a uvoľniť tak priestor pre vlastnú službu iAd.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.