Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklám, Google AdMob funguje aj naďalej

Riaditeľ spoločnosti AdMob, vlastnenej Googlom a zameranej na mobilnú reklamu, Omar Hamoui, informoval na konferencii MobileBeat 2010 o tom, že Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklamy na iOS zariadeniach, podľa ktorých môžu analytické informácie pre marketingové účely zbierať len firmy, ktorých hlavným predmetom podnikania je reklama. To samozrejme pre Google (AdMob) neplatí, Apple si tak necháva možnosť ich z tohoto podnikania vytlačiť a uvoľniť tak priestor pre vlastnú službu iAd.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.
Gemini
pokračovanie článku

Kto prinesie vyspelú AI na iOS 18? Apple to nebude

Koncom minulého roka sa objavila správa, podľa ktorej Apple plánuje priniesť rozšírenú AI funkcionalitu na iPhone a ďalšie zariadenia. Výraznou premenou by si mala prejsť Siri, digitálna asistentka, ktorá už skôr zaostávala za konkurentmi, vo svete GPT je však ešte archaickejšia.