Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklám, Google AdMob funguje aj naďalej

Riaditeľ spoločnosti AdMob, vlastnenej Googlom a zameranej na mobilnú reklamu, Omar Hamoui, informoval na konferencii MobileBeat 2010 o tom, že Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklamy na iOS zariadeniach, podľa ktorých môžu analytické informácie pre marketingové účely zbierať len firmy, ktorých hlavným predmetom podnikania je reklama. To samozrejme pre Google (AdMob) neplatí, Apple si tak necháva možnosť ich z tohoto podnikania vytlačiť a uvoľniť tak priestor pre vlastnú službu iAd.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aká bude téma nového Apple eventu?

iPone, Apple Watch, iPad… To je len časť noviniek, ktoré nás môžu už budúci utorok čakať. Ktoré z nich majú väčšiu šancu stať sa súčasťou prezentácie?
pokračovanie článku

Apple vydá nové verzie svojich OS už dnes!

Apple v rámci svojho včerajšieho eventu, na ktorom predstavil nové Apple Watch Series 6, Apple Watch SE, iPad 8 či iPad…