Apple zrušil vývoj 27″ ProMotion displeja

Aj napriek tomu, že o niektorých produktoch počujeme dlho, napokon ich nikdy neuvidíme. Príkladom takto verejne známeho produktu je nabíjačka AirPower, ktorá bola predstavená ešte v roku 2017 a mala slúžiť na súčasné nabíjanie iPhonu, Apple Watch a AirPods slúchadiel.

Šťastím v nešťastí však pre väčšinu zrušených produktov môže byť, že nikdy nedôjde k ich verejnému ohláseniu. To je aj príklad nového 27″ ProMotion externého displeja pre Mac. Malo ísť o produkt s mini-LED displejom a plánovaným vydaním ešte v roku 2022.

Analytik Ross Young s odvolaním na svoje zdroje však vyhlásil, že Apple už neplánuje vydať tento produkt. Stalo sa tak aj napriek skutočnosti, že Apple si už nechal vyrobiť niekoľko exemplárov pre testovacie účely.

Samotný produkt mal disponovať technológiou ProMotion, s ktorou mohol dosahovať variabilnú obnovovaciu frekvenciu až do 120Hz v závislosti od zobrazovaného obsahu. Vzhľadom veľkosť produktu je možné, že šlo o novú generáciu monitoru Apple Studio Display, teda toho, ktorý bol uvedený na trh v marci minulého roka po boku Mac Studio.

Je však možné aj, že produkt mohol byť predávaný ako samostatný medzičlánok medzi už existujúcimi produktami – Studio Display a Pro Display XDR. Treba dodať, že prvý menovaný začína s cenou 1749€, kým druhý menovaný začína na 5499€. Treba dodať, že od svojho uvedenia zatiaľ ani jeden nedostal nástupcu.

Zdroj: Twitter; MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.