Apple predstavil iPhone 14 a iPhone 14 Plus v žltej verzii, ako aj nové obaly

Po vzore predošlých ročníkov, Apple aj tento rok uviedol novú farebnú verziu svojich telefónov.

Apple totiž oznámil, že iPhone 14 a iPhone 14 Plus, teda dvojica základných modelov súčasnej generácie, bude dostupná v novej žltej farebnej verzii. Po novom je tak mobil dostupný celkom v šiestich farbách. Keď ho totiž Apple pôvodne uviedol na trh v septembri minulého roka, k dispozícii boli polnočná čierna, hviezdna biela, Product(RED) červená, modrá a fialová. Najnovší farebný variant je tak dostupný poprvýkrát od roku 2019. Naposledy bol v tejto verzii totiž dostupný iPhone 11 a pred ním len iPhone XR a oveľa skôr iPhone 5c. Žltý mobil bude dostupný v priebehu budúceho týždňa, 14. marca.

Za zmienku pritom stojí, že Apple sa tento rok rozhodol nepredstaviť novú farebnú verziu iPhone 14 Pro alebo 14 Pro Max. Pritom po minulé dva roky tomu tak bolo. V minulom roku Apple uviedol zelenú farebnú variáciu naprieč celou ponukou, a rok predtým uviedol fialový variant pre sériu iPhone 12. Najnovší, žltý iPhone 14, bude dostupný od budúceho týždňa.

Spoločnosť síce neuviedla nové farebné prevedenie pre “Pro” telefóny, ale zato predstavila nové silikónové obaly v zelenej, fialovej, svetlomodrej a žltej pre kompletne všetky modely iPhonu 14. A teda aj pre Pro a Pro Max, ktoré si tým pádom môžete chrániť a zároveň osviežiť ich dizajn, ak sa vám už štandardný výzor mobilu zunuje. Samotné obaly sú v predaji už teraz za cenu 59€.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?