Samsung si v novej reklame uťahuje z iPhonu 12

Konkurenčná značka poukazuje na slabší zoom oproti svojmu vlajkovému modelu.

Spot s názvom Space Zoom názorne ukazuje porovnanie iPhonu 12 Pro Max a Samsungu Galaxy S21 Ultra. Obe zariadenia fotia záber Mesiaca pri úplnej tme. Smartfón od Apple má maximálne 12-násobný zoom, zatiaľ čo Samsung Galaxy S21 dokáze Mesiac zachytiť detailnejšie – vďaka 100-násobnemu digitálnemu zoomu.

V druhom videu sa zase juhokórejská značka zameriava na porovnanie kamier oboch produktov pri detailnom zábere burgeru. iPhone 12 Pro Max disponuje 12MP kamerou, Samsung S21 Ultra zase ponúka 108MP kameru.

Obe reklamy spája slogan Your smartphone upgrade shouldn’t be a downgrade, čím Samsung označuje prechod na iPhone skôr za krok späť. Na záver treba dodať, že porovnávanie optického a digitálneho zoomu celkom nesedí, keďže ide o odlišné technológie s odlišným efektom.

zdroj: MacRumors

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.