Dlhoročný zamestnanec Apple bol menovaný marketingovým riaditeľom pre AR

Portál Bloomberg informuje, že Apple menoval svojho dlhoročného zamestnanca a výkonného riaditeľa iPhone oddelenia, Franka Casanovu, za prvého marketingového riaditeľa pre rozšírenú realitu.

Casanova, ktorý bol zamestnaný spoločnosťou Apple od roku 1988 je zodpovedný za všetky aspekty produktového marketingu pre „iniciatívu rozšírenej reality“ (podľa informácií z jeho LinkedIn profilu).

Predtým, ako bol Frank menovaný marketingovým riaditeľom, pracoval na marketingovom oddelení iPhonu. V Apple začínal ako produktový manažér v máji 1988, neskôr na rok odišiel a strávil chvíľu v inej spoločnosti. Od roku 1997 až dodnes pracuje v Apple. Bol pri predstavení iPhonu a iných kľúčových zariadeniach.

Bloomberg poukázal, že menovanie nového marketingového riaditeľa pre rozšírenú realitu indikuje v blízkej budúcnosti dôležitosť tejto funkcie. Platforma rozšírenej reality od Apple s názvom ARKit sa nám predstavila spolu s príchodom iOS 11 a v aktuálnom iOS 12 zaznamenala výrazné pokroky.

ARKit premenil iPhony a iPady na najväčšiu dostupnú platformu pre rozšírenú realitu. K dispozícii sú dnes mnohé aplikácie, ktoré využívajú výhody tejto funkcie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.