Navštívili sme novú predajňu m:zone v bratislavskom Auparku

Dňa 8.2.2019 o 10. hodine otvorila svoje brány nová, najväčšia predajňa Apple Premium Resseller m:zone v bratislavskom Auparku.

Spoločnosť m:zone s.r.o. je prémiový predajca Apple v Slovenskej republike. Aktuálne prevádzkuje tri exkluzívne predajne so štatútom Apple Premium Reseller v nákupných centrách Eurovea, Aupark a Aupark Žilina, internetový online obchod www.mzone.sk a servisné stredisko pre záručný a pozáručný servis Apple.

K dispozícií sú najnovšie produkty značky Apple od iPhonov, Apple Watch až po MacBooky či iMac a široký sortiment príslušenstva značiek JBL, harman/kardon, Marshall a mnohých iných. A nakoľko sa jednalo o otvorenie úplne novej predajne, čakali nás aj skvelé zľavy na všetky produkty, ktoré boli k dispozicií iba počas otvorenia.

Aj keď sa oficiálne otvorenie predajne konalo až o 10:00, rady sa tvorili už od skorej rannej hodiny a chvíľu pred otváraním sa tiahli cez polovicou nákupného centra. Aby do predajne nevtrhol obrovský dav ľudí, zamestnanci púšťali do predajne vždy po 15 ľuďoch, ktorých čakalo pripravených minimálne 20 Apple Product profesionálov s veľkým úsmevom, skvelou náladou a energiou. Nakupovaním sprevádzal aj profesionálny DJ so skvelou hudbou.

Otvorenie predajne sa nezaobišlo bez odpočítavania a bujarého potlesku zákazníkov, ktorí sa už tešili, ako ich zamestnanci odvedú ku svojim novým Apple Produktom. Ešte pred otvorením chodilo niekoľko zamestnancov m:zone pomedzi ľudí s iPadmi a pýtali sa ich pre aký produkt si došli. Zámerom bolo pripraviť zákazníkom ich produkt vopred, aby si ho mohli ihneď vyzdvihnúť.

Pri vstupe do predajne čakalo zákazníkov niekoľko zamestnancov m:zone, pripravených pomôcť im s výberom produktu a zodpovedať každú otázku, ktorú by sa mohli pýtať. Pocit v predajni bol úžasný. Bolo možné vidieť zamestnancov, ktorí diskutovali so zákazníkmi, smiali sa, vtipkovali, ale v prvom rade sa snažili pre zákazníkov vytvoriť neopakovateľný pocit z nakupovania.

Ako prítomní redaktori sme si veľmi cenili prístup zamestnancov, ktorí sa nás pýtali, ako sa nám páči táto akcia, či niečo nepotrebujeme, a dokonca sa pri nás zastavila aj zamestnankyňa, ktorá nám (aj napriek tomu, že sme boli redaktori) ponúkla pitie. Hydratácia je dôležitá! A m:zone na to myslel. Pristavili sa pri nás aj zamestnanci, ktorí s nami s úsmevom prehodili zopár slov a pokračovali ďalej so starosťou o zákazníkov.

Nová predajňa m:zone v bratislavskom Auparku je najväčšou predajňou v sieti predajní m:zone a ponúka najnovšie štandardy od spoločnosti Apple. Jednou z noviniek je pult za kasami, ktorý slúži, no presne na to, čo vidíte na obrázku. Na ukladanie vecí, aby ich zamestnanci nemuseli všetky pokladať na stôl, kde práve predávajú. Túto “feature” predajne hodnotíme ako veľmi prínosnú. Jednak z pohľadu bezpečnosti a jednak z pohľadu estetiky.

V závere môžeme hodnotiť všetko na výbornú. Či už to bude ohľadom predajne, zamestnancov alebo zážitku z akcie. Odporúčame každému, kto bude mať minimálne cestu okolo, aby sa v tejto predajni zastavil a užil si skvelú atmosféru, profesionálny a priateľský prístup zamestnancov a celkovú, výbornú estetiku predajne.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?