Apple ako líder v segmente wearables technológií

Značka pokračuje vo svojom dominovaní trhu – najmä vďaka kľúčovým produktom ako Apple Watch a AirPods.

V treťom štvrťroku 2019 sa na svete predalo 84,5 milióna wearables zariadení a Apple patrí z tohto objemu 29,5 milióna výrobkov. Oproti číslam z minulého roku ide o 200% nárast. Značka tak drží 35% podiel na trhu nositeľných technológií.

Úspech AirPods, ktorý si v nedávnej minulosti vyžiadal aj navýšenie produkcie, nie je však jediným ťahákom. Populárnou voľbou pre zákazníkov sú aj cenovo dostupné Apple Watch Series 3. A netreba zabudnúť ani na Beats či novinku AirPods Pro.

Za Apple nasleduje Xiaomi s 12,4 miliónmi na druhom mieste a Samsung, ktorý prvú trojku uzatvára s 8,3 milióna zariadení. Pokiaľ ide o najobľúbenejšiu kategóriu nositeľnej techniky, sú to práve tzv. hearebles. Teda technológie, ktoré vnímame sluchom.

komentár
  1. Uz sa neposerte z tych AirPods. Ved je to nepohodlne ako svina – je to potrebne kazdu chvilu nabijat v blbej krabicke, a tu krabicku nabijat predtym. A ked vam to vypadne z usi niekde v plnom autobuse, pri bicyklovani v lese alebo pri prebehovani cez frekventovanu cestu, tak to je uz len zabava. Dratove sluchatka su uzivatelsky ovela pohodlnejsie.

    0
    0
Napísať odpoveď pre DusanK Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.