Kickstarter: PowerPod Case spraví slúchadlá AirPods skutočne bezdrôtovými

PowerPod Case

Apple sa už minulý rok pri uvedení iPhonu 8 a X nechal vypočuť, že tento rok zaháji predaj vlastnej nabíjačky AirPower. Súčasne oznámil puzdro AirPods s bezdrôtovým nabíjaním, ktoré však bude (zrejme) predávané zvlášť, ako doplnok za 69 dolárov.

Pre mnohých užívateľov ale táto cena nemusí byť dvakrát prijateľná. Preto sa na Kickstarteri objavilo riešenie tretej strany, nesúce názov PowerPod Case. Jedná sa o dodatočné, silikónové puzdro z vysokokvalitného materiálu, ktoré sa pripevní ku “kapsuli” pomocou Lightning konektoru. Vovnútri silikónového obalu sa nachádza cievka s Qi certifikáciou, ktorá umožní už teraz nabíjať slúchadlá pomocou akejkoľvek indukčnej Qi nabíjačky.

Recenze AirPods: překonaly mé očekávání

Tvorcovia PowerPod Case zároveň prezentujú, že toto riešenie je oproti tomu od Applu podstatne šetrnejšie voči prírode, a aj voči peňaženke. Riešenie od Applu totiž funguje na princípe, že musíte nahradiť existujúcu AirPods nabíjačku s novou, takže nejde o doplnok, ale o úplne nový produkt. A ten starý, pretože stratí na hodnote, by mnohí užívatelia okamžite vyhodili, čím znečisťujú prostredie. Nehovoriac o batériách a materiáloch, ktoré korodujú len pomaly, ako merkúr, nikel alebo lítium.

Produkt je momentálne v štádiu zbierania peňaží. Do 1. apríla/dubna plánuje vyzbierať 22 000 dolárov, avšak už teraz má na konte $18 500. Tvorcovia očakávajú, že masová výroba by mala začať v júni/červnu, prvé kusy by sa mali dostať do rúk podporovateľov o mesiac neskôr a nakoniec v auguste/srpnu by sa mal produkt objaviť v online obchodoch.

komentáre
  1. Richard je to mozne tak isto aj ochranne slo za 0,50€ a u nas 20€, alebo obal za 1€ a u nas 25€ , z Aliexpressu je to slabsia kvalita preto aj taka mala cena, slovensko musi k nakupnej cene priratat dan , clo a zisk ale ano aj tak tu mame predrazene veci

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?