Nová reklama Microsoftu sa zameriava na kampaň spoločnosti Apple “What’s a Computer?”

Microsoft včera vydal novú reklamu na svoj Surface Pro 4, kde porovnáva svoje zariadenie s iPadom Pro a Smart klávesnicou. 

Reklama s názvom ” Čo je to počítač? Stačí sa spýtať Cortany” bol včera uverejnený na video portáli YouTube s popisom. ” Len preto, že niečo nazývame počítač neznamená, že to zodpovedá popisu.” Táto reklama sa zameriava na kampaň spoločnosti Apple “What’s a Computer?” a slogan iPadu Pro “Super. Computer.” Siri v reklame hovorí Surface-u Pro 4, že je teraz tiež počítač ako ona. Surface Pro 4 odpovedá a pýta sa, či má tablet od spoločnosti Apple procesor Intel Core i7, plný prístup k Microsoft Office, ďaleko za možnosťami mobilných aplikácií, trackpad a externé porty. Siri odpovedá: “Tak ako som povedala, mám iba klávesnicu.”

https://www.youtube.com/watch?v=o_QWuyX8U18

Reklama sa končí popisom: “Surface zvládne viac. Tak ako vy.” Táto nová reklama sleduje dlhú tradíciu anti-Appleovských reklám od spoločnosti Microsoft, tak ako tomu bolo u predošlej reklamy, ktorá porovnávala Surface Book a MacBook alebo Windows 10 a OS X. Na Vianoce vydala spoločnosť Microsoft omnoho priateľskejšiu reklamu, kde zamestnanci Microsoftu spievali sviatočné koledy pred Apple Storom. Surface Pro 4 začína svoju cenu na $899 za 128GB vnútornej pamäte a 4GB RAM. 256GB vnútorného úložiska a 16GB RAM má cenu okolo $1,799.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové 5D optické disky; sú lepšie ako Blu-ray?

Aktuálne je čoraz viac využívaný internetový priestor, ako ukladanie na disky. A niet sa čomu diviť. Veď za cenu 2€ mesačne vám Google One ponúka rozšírenie úložiska z 15 GB na 100 GB. Svoje dokumenty tak môžete mať stále pokope bez zháňania diskov. Alebo za 99.99€ na rok, či 9.99€ mesačne máte 2TB miesta. Nová technológia by to však mohla zmeniť a my by sme sa tak mohli vrátiť ku skladovaniu súborov späť do reálneho sveta.