“Nie” nie je odpoveď, spomína bývalý zamestnanec Apple Store

Pracovať v Appli je snom mnohých fanúšikov jablčnej firmy. Niekomu viac vyhovuje práca s ľuďmi a tak by ho potešila práca v Apple Store. Lenže nie všetko tam ide podľa predstáv. Keď sa z času na čas objaví nepríjemný zákazník, musíte sa vyvarovať slovíčku “NIE”. Negatívna odpoveď v Apple Store jednoducho neexistuje.

Aspoň to tvrdí istý bývalý zamestnanec, ktorý v spoločnosti pracoval v pozícii vedúceho Genius Baru po dobu 5 rokov: “V žiadnom prípade sme nemohli zamestnancovi narovinu povedať: ‘Nie, nedokážeme vám s tým pomôcť’. V niektorých prípadoch to komplikovalo situáciu. Napríklad jeden náš zákazník mal zaplatiť $199 za výmenu rozbitej obrazovky iPhonu, čo ho veľmi nahnevalo. Ak by nám zákazník povedal niečo v zmysle ‘Takže mi chcete povedať, že mi nedokážete pomôcť, nedokážete opraviť môj telefón?!’, tak sme boli učení odpovedať v zmysle: ‘Ale áno, môžeme vám s tým pomôcť a radi vám pomôžeme. Výmena stojí 199 dolárov.’ Takto sme niekedy behali v kruhoch.”

Zamestnanec, ktorý sa z bezpečnostných dôvodov nechal pomenovať Lucas, vraví, že takéto odnaučenie sa hovoriť Nie bolo súčasťou rozsiahleho výukového programu, ktorý sa konal v Cupertine alebo v Austine pre amerických uchádzačov o miesto zamestnanca Apple Store. Otázkou nakoniec ostáva, ako to je s “utajením pracovnej pozície” v prípade, že pracujete v Apple Store. Je totiž známe, že pracovníci, ktorí pracujú v kancelárskych priestoroch, majú zakázané hovoriť o Appli alebo budúcich plánoch spoločnosti čo i len so svojimi najbližšími.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?