New York Times v recenzii iPhonu 7 prezradil, čo prinesie ďalší model

Najviac špekulácií o nových produktoch Applu síce prichádza z Číny, ale svoj podieľ na nich majú aj americké médiá. Zhodou okolností tie najväčšie. Medzi ne patrí napríklad Bloomberg, Wall Street Journal alebo New York Times. Práve ten vo svojej recenzii naznačil, že nás budúci rok čaká obrovská zmena.

Zmena súvisí s Home Buttonom. Ten sa za posledné roky niekoľkokrát zmenil. Prvýkrát, keď doň Apple zabudoval Touch ID a teraz, keď ho obohatil o 3D Touch. Vďaka tomu už tlačidlo nie je mechanické, ale jednoducho po pritlačení zavibruje tak, aby vyvolal ilúziu, že došlo k jeho stlačeniu. Toto je však prvým krokom k jeho vstavaniu priamo do displeja.

New York Times vo svojej recenzii hovoria, že budúcoročný iPhone bude mať na prednej strane prakticky len displej a nič iné. Domovské tlačidlo bude nahradené virtuálnym a bude zahrnuté v obrazovke. Túto novinku preň potvrdili dvaja pracovníci zo spoločnosti Apple, ktorí si však chceli zachovať anonymitu. Ak však Apple zahrnie Home Button priamo do displeja, ako bude fungovať Touch ID? Aj na to existuje možná odpoveď. Apple už má viacero patentov, ktoré prezentujú, že pod displejom by sa mohol nachádzať ultrazvuk. Ten by dokonca mohol precíznejšie analyzovať vruby na prstoch a znížil by sa počet prípadov, kedy iPhone nerozpoznal prst.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS 18 bude zrejme podporovať tieto zariadenia

Tak ako každý rok, aj v 2024 nás čaká nová verzia operačného systému iOS. A ako tomu už býva, s rastúcimi nárokmi sa čas od času stane, že Apple ukončí podporu niektorých starších zariadení.
pokračovanie článku

Tajomstvo úspechu slúchadiel AirPods

Keď Apple v roku 2016 predstavil prvé bezdrôtové slúchadlá AirPods, odprezentoval ich s veľkou skromnosťou a venoval im len 5 minút času na pódiu. Bolo to veľmi neobvyklé, pretože nové produkty boli zvyčajne sprevádzané veľkolepými prezentáciami a masívnou mediálnou kampaňou. Aj napriek tejto skromnosti sa malé biele slúchadlá stali fenoménom a jednými z najpredávanejších v histórii. Aké je ich tajomstvo úspechu?