Predajnosť iPhonu možno klesá, no popularita spoločnosti Apple medzi teenagermi je vyššia ako kedykoľvek predtým. A stále narastá.
V prieskume analytickej spoločnosti PiperJaffray, 69% respondentov tvrdí, že sú majiteľmi iPhonu. Ďalším zaujímavým zistením je, že 75% teenagerov verí, že ich budúci telefón, ktorý budú mať bude práve iPhone. iPad taktiež nezaostáva so svojou obľúbenosťou podľa demografických údajov. Avšak nie je na tom až tak dobre ako jeho súrodenec iPhone. Z majiteľov tabletov malo 48% iPad. Keď naposledy spoločnosť PiperJaffray robila prieskum, počet vlastníkov iPadu mini sa zvýšil na 16% . 50% respondentov tvrdilo, že ich ďalší tablet bude rovnako iPad. Prieskum mal 6,500 respondentov s priemerným vekom 16,5 roka. Toto nie je prvý krát, kedy vidíme, aká je popularita spoločnosti Apple medzi mladými ľuďmi. Predchádzajúce štúdie poukázali na fakt, že deti vo veku od 6 do 12 rokov umiestnili iPad na prvé miesto. iPad sa teda predbehol spoločnosti ako je Disney, Nickelodeon, McDonald’s a YouTube.
Nie je veľkým tajomstvom, prečo je spoločnosť Apple tak obľúbená medzi mladými ľuďmi. Ich primárnou zbraňou je marketing. Veľké čiastky peňazí vráža spoločnosť do marketingu, aby tak pritiahla čo najväčšie publikum. Podľa respondentov, najväčším marketingovým ťahom, ktorý Apple spravil, bolo zapojenie iPadov do vyučovacieho procesu, čím si spoločnosť získala priazeň mladých ľudí.