Najnovšou kampaňou na Apple Music sú interaktívne plagáty

Minulý týždeň sme písali o globálnej reklamnej kampani na Apple Music – billboardov a plagátov vo svetových metropolách, ktoré pozostávali z jednoduchých nápisov a obrázkov interpretov. Ako zistil Appleinsider, niektoré z novších plagátov umiestnených na Manhattane obsahujú aj interaktívny komponent, na ktorý naznačuje len malé logo aplikácie Shazam v pravom dolnom rohu. Práve pomocou danej aplikácie, ktorá slúži na rozpoznávanie prehrávanej hudby pomocou mikrofónu, sa po oskenovaní plagátu dostanete na Apple Music stránku zobrazeného interpreta.

Ide skôr len o menší easter egg ako o dôležitú súčasť nových reklám – funkciu objaví asi len málokto – táto integrácia je však aj tak zaujímavým využitím danej platformy. Nejde pritom vôbec o prvú spoluprácu Shazamu s Applom. Od vydania iOS 8 je Siri pomocou tejto služby schopná rozpoznávať počuté piesne, samotná aplikácia Shazam taktiež od posledného updatu odkazuje popri iTunes a iných hudobných služieb aj priamo na hudbu v Apple Music.

applemusic-shazam-ad2

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.