Najnovšie tváre Apple Music sú The Weeknd a John Travolta

Tento víkend sa tvárou Apple Music stal spevák The Weeknd. Chápete? Víkend. Nie? Nevadí.

V nedeľu prebehlo každoročné odovzdávanie hudobných cien za najlepšie videoklipy MTV Video Music Awards a Apple si samozrejme nenechal túto príležitosť ujsť. Hneď po živom vystúpení The Weeknd sa do obehu dostali dva nové reklamné spoty, so spevákom v hlavnej úlohe. The Weeknd po vystúpení nasadá do svojej limuzíny, zapína na telefóne Apple Music a hovorí svojmu šoférovi, Johnovi Travoltovi, aby si to namieril priamo na afterparty. John Travolta je šoférom jeho limuzíny? Áno, očividne je tým zaskočený ešte viac ako my.

Druhé video pokračuje presne tam, kde sme prestali. Po príchode na afterparty je The Weeknd požiadaný, aby pustil svoj strašne párty playlist, a čo sa nestane? Nuž, nie sme si celkom istí. Párty sa mení podľa piesne, ktorú navolí. Až napokon všetci zmiznú a uvedomí si, že všetko je to len v jeho hlave. Tak nejak.

Bizarné video je ukončené trojicou sloganov: „Všetko je vo vašej hlave“, „Urobte si vlastnú párty“ a „Neobmedzená hudba za $9.99“.

https://www.youtube.com/watch?v=MujYVGWEJaw

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.