iOS zabezpečuje najväčšie príjmy z reklamy, Android najviac zobrazení

Mobilný operačný systém iOS si aj v roku 2014 udržal prvenstvo v príjmoch z reklamy s podielom 51,67 % (vo štvrtom kvartáli). Náskok oproti Androidu sa však zmenšuje, príjmy z reklamy Androidu dosiahli 41,20 %. Z hľadiska počtu zobrazení už Android nielen dobehol, ale aj predbehol iOS. Koncom minulého roka mal Android 62,69 % podiel na zobrazených reklamách, iOS 27,18 %. Odhliadnuc od platformy, najväčší podiel na zobrazeniach a príjmoch majú sociálne siete, hudba, videá a hry. Najväčší pokrok vo vytváraní príjmov z reklám zaznamenali hry, ktoré na nich majú v súčasnosti takmer rovnaký pomer ako hudba a videá.

Najviac zobrazení reklám generuje Android, najväčšie príjmy z nich iOS

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.