Čo vidia v Apple Watch marketingové spoločnosti? Ďalšiu reklamnú plochu

Marketingová spoločnosť TapSense odhalila svoje plány na novú reklamnú platformu, ktorá bude určená pre náramkové zariadenia, so zameraním na Apple Watch. Samozrejmosťou majú byť plnohodnotné a interaktívne reklamy, pri tvorbe ktorých budú môcť inzerenti použiť širokú škálu programovaciích nástrojov vrátane SDK. TapSense sa podľa vlastných slov chce odviazať od štandardných foriem inzercie napríklad v podobe bannerov a chce sa zamerať na inovácie a nové reklamné platformy.

Vďaka prepojeniu s Apple Pay by sa vám na Apple Watch mohli v správny moment zobrazovať nielen reklamy obchodov vo vašom okolí, ale aj špeciálne zľavové poukazy a podobne. Apple Watch využívajú GPS z iPhonu, no na rozdiel od neho ich nemusíte vyberať z vrecka, a tak máte reklamy viazané na vašu polohu k dispozícii okamžite na vašom zápästí v ten správny okamih.

Apple Watch majú potenciál spôsobiť rovnakú revolúciu ako iPod či iPhone, čo poskytne inzerentom množstvo príležitostí získať si zákazníkov modernými reklamami. Apple sa zatiaľ k reklamám na Apple Watch nevyjadril, a tak nie je zrejmé, či má svoje plány s vlastnou platformou iAd aj pre inteligentné hodinky.

Reklamy na mobilných zariadeniach majú veľký význam a náramkové zariadenia zrejme nebudú výnimkou. Ich význam dokazuje aj iOS App Store, ktorý je plný bezplatných aplikácií a hier, ktorých vývojári žijú práve z príjmov z reklamy, ktorá sa v ich aplikáciách zobrazuje.

komentáre
Napísať odpoveď pre zittrone Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.