Apple produkty opäť dominovali hollywoodskym filmom

Brandchannel udeľovali na Brandcameo 2015 Product Placement Awards ocenenia pre značky, ktoré sa dostali do najväčšieho množstva filmov za uplynulý rok. Produkty značky Apple sa umiestnili v 9 z 35 najús­pešnejších filmov minulého roku. Apple získal toto ocenenie prvý raz od roku 2011, a predbehol tak minulých víťazov ako Budweiser a Mercedes-Benz. Za zmienku stojí napríklad umiestnenie vo filme Captain America: The Winter Soldier, kde sa hlavné postavy nabúrali do tajných serverov S.H.I.E.L.D. prostredníctvom MacBooku Pro priamo v Apple Store. Víťazstvo Applu však bolo tento rok tesné, oproti Coca-Cole a Sony mal navrch len o jedno umiestnenie, a to vo filme The Lego Movie, kde „Lord Business“ hovorí o svojom iPode shuffle. Apple produkty ste mohli vidieť aj vo filmoch Ride Along, The Other Woman, Neighbors, The Fault in Our Stars, Think Like a Man Too, Gone Girl a Ouija. Podrobnosti o hlavnom ocenení získanom Applom a ďalších udelených oceneniach nájdete priamo na stránkach Brandchannel

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.