Pozrite si ďalší príbeh z reklamnej kampane Your Verse

Apple pokračuje v rozvíjaní aktuálnej reklamnej kampane na iPad, Your Verse, a pridáva k nej ďalší príbeh ukazujúci rôzne spôsoby využitia tabletu od Apple. Najnovší príbeh vám priblíži horolezcov Adriana Ballingera a Emily Harrington, ktorí využívajú iPady pri zdolávaní tých najznámejších svetových hôr. Vďaka iPadu ich fanúšikovia nemusia čakať týždne na správy a fotografie, namiesto toho ich zdieľajú z iPadu priamo počas výstupov. Fotografie a komentáre k nim zdieľajú cez svoj blog. iPad im pomáha aj pri plánovaní ciest, keď musia sledovať poveternostné podmienky a podobne. Používajú aj topografickú aplikáciu Gaia GPS. Zatiaľ čo pred piatimi rokmi bol problém získať aj papierové mapy niektorých lokalít, dnes je plánovanie s iPadom neporovnateľne ľahšie. Podrobnosti nájdete priamo na stránkach Apple.

komentáre
Napísať odpoveď pre MacPhag Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.
pokračovanie článku

Knižný tip: Steve Jobs

Životopis Steva Jobsa, jedinečný svojho druhu a jediný autorizovaný samotným Jobsom, zakladateľom a CEO fenomenálnej spoločnosti Apple!
pokračovanie článku

Knižný tip: Jony Ive – Geniálny dizajnér z Apple

V roku 1997 sa Steve Jobs vrátil do Apple na pozíciu výkonného riaditeľa s nezávideniahodnou úlohou – kompletne zmeniť firmu, ktorú založil. Jedného večera natrafil v centrále spoločnosti Apple na uťahaného britského dizajnéra, obklopeného kopami náčrtov a prototypov. Vtedy Jobs pochopil, že našiel talent, ktorý by mohol zvrátiť dlhodobý úpadok spoločnosti. Tým mladým dizajnérom bol Jony Ive.