Pozrite si ďalší príbeh z reklamnej kampane Your Verse

Apple pokračuje v rozvíjaní aktuálnej reklamnej kampane na iPad, Your Verse, a pridáva k nej ďalší príbeh ukazujúci rôzne spôsoby využitia tabletu od Apple. Najnovší príbeh vám priblíži horolezcov Adriana Ballingera a Emily Harrington, ktorí využívajú iPady pri zdolávaní tých najznámejších svetových hôr. Vďaka iPadu ich fanúšikovia nemusia čakať týždne na správy a fotografie, namiesto toho ich zdieľajú z iPadu priamo počas výstupov. Fotografie a komentáre k nim zdieľajú cez svoj blog. iPad im pomáha aj pri plánovaní ciest, keď musia sledovať poveternostné podmienky a podobne. Používajú aj topografickú aplikáciu Gaia GPS. Zatiaľ čo pred piatimi rokmi bol problém získať aj papierové mapy niektorých lokalít, dnes je plánovanie s iPadom neporovnateľne ľahšie. Podrobnosti nájdete priamo na stránkach Apple.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.