Pozrite si ďalší príbeh z reklamnej kampane Your Verse

Apple pokračuje v rozvíjaní aktuálnej reklamnej kampane na iPad, Your Verse, a pridáva k nej ďalší príbeh ukazujúci rôzne spôsoby využitia tabletu od Apple. Najnovší príbeh vám priblíži horolezcov Adriana Ballingera a Emily Harrington, ktorí využívajú iPady pri zdolávaní tých najznámejších svetových hôr. Vďaka iPadu ich fanúšikovia nemusia čakať týždne na správy a fotografie, namiesto toho ich zdieľajú z iPadu priamo počas výstupov. Fotografie a komentáre k nim zdieľajú cez svoj blog. iPad im pomáha aj pri plánovaní ciest, keď musia sledovať poveternostné podmienky a podobne. Používajú aj topografickú aplikáciu Gaia GPS. Zatiaľ čo pred piatimi rokmi bol problém získať aj papierové mapy niektorých lokalít, dnes je plánovanie s iPadom neporovnateľne ľahšie. Podrobnosti nájdete priamo na stránkach Apple.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.