iWatch by mali stáť okolo 400 dolárov

Apple by mal už o týždeň predstaviť nielen nové iPhony, ale aj náramkové zariadenie, o ktorom sa už dlho hovorí ako o iWatch. Informácií o ňom však vieme len veľmi málo a v podstate vychádzajú z toho, čo ponúka v tomto segmente konkurencia. Očakávajú sa preto tradičné fitness funkcie s monitorovaním vašich aktivít. Fanúšikovia Apple však dúfajú, že sa Apple podarí urobiť zariadenie, ktoré ponúkne omnoho viac ako to, čo poznáme vďaka konkurencii, niečo ako ďalší iPod, iPhone či iPad. Tomu by nasvedčovala aj skutočne prémiová cena – podľa stránok Re/code manažéri Apple uvažujú nad cenou okolo 400 USD. To je výrazne viac ako fitness náramky konkurencie, ktoré sú v niektorých prípadoch dokonca dostupné zadarmo k smartfónu. K prvým zákazníkom by sa iWatch mali dostať začiatkom roka 2015, pričom je možné, že sa k nim neskôr pridajú aj lacnejšie modely.

Za cenu 400 USD, u nás pravdepodobne 400 EUR, sa už dajú kúpiť aj kvalitné švajčiarske hodinky, ktoré majú životnosť predsa len dlhšiu, ako inteligentný náramok. Diskusie o cene v Apple ešte neskončili, a tak je možné, že nakoniec Apple zvolí inú cenovú politiku. Alebo sa mu podarí zákazníkov presvedčiť o kúpe aj pri tejto cene? Tak či onak

komentáre
  1. Chudáci amíci. Nie sú pripravení minúť toľko za hodinky. Boli zvyknutí, že všetko im dotuje nejaký operátor. Veď si len vezmite ceny iphone u nás, ako dlho na neho musí robit bežný Slovák. A predsa si ho mnohí dovolíme. A na opačnej strane zemegule americký plat, dotovanú cenu iphone a aj tak sú schopní zadĺžiť sa.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.