Beats predstavili novú generáciu obľúbených slúchadiel Solo 2

Beats využili zvýšenú pozornosť médií vyplývajúcu z ich akvizície Applom na to, aby predstavili druhú generáciu obľúbených slúchadiel Solo. Tie sú základným modelom náhlavných slúchadiel Beats a akousi menšou a lacnejšou alternatívou k ikone značky, modelu Studio. Vďaka nižšej cene sú však zároveň aj najpredávanejšími náhlavnými slúchadlami spoločnosti. Beats Solo 2 by mali byť oproti predchádzajúcej generácii lepšie vo všetkých smeroch. Po zvukovej stránke v správny moment stále poskytnú dostatok bassov, avšak zvuk je celkovo vyváženejší a viac priestoru dostali aj výšky. Dizajn je inšpirovaný modelom Studio, ktorý bol taktiež nedávno aktualizovaný. Nie sú tu viditeľné žiadne skrutky, materiály sú kvalitnejšie, komfortnejšie a pôsobia luxusnejšie ako u predchodcu. V oblasti pohodlia sa však nezlepšili a nemusia sadnúť každému. Viac o nových slúchadlách Solo 2 priniesli stránky Engadget, ktorých redaktori si ich už mali možnosť vyskúšať.

Tento model je zrejme aj posledným, ktorý vznikol v ešte samostatnej spoločnosti Beats v spolupráci s dizajnovou spoločnosťou Ammunition. Spolupráca s touto spoločnosťou sa akvizíciou Applom končí, v budúcnosti bude dohliadať na dizajn a marketing Apple.

Slúchadlá sa v USA začnú predávať 1. júna za rovnakú cenu ako predchádzajúca generácia, teda 199 USD. U nás sa dá očakávať cena 199 EUR.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

V roku 2024 vytvorilo 77 herných spoločností na Slovensku 83 hier

Slovenský herný priemysel pokračoval aj v roku 2024 v konsolidácií a miernom poklese. V minulom roku dosiahli spoločnosti tvoriace digitálne hry na našom území spoločne obrat 67,85 miliónov EUR. Momentálne na Slovensku pôsobí 77 herných spoločností, ktoré zamestnávajú 982 profesionálov, čo je o 35 menej oproti roku 2023.