Apple sprístupnil promo kódy aj na položky predávané v aplikáciách

Apple už dlho umožňuje vývojárom používanie promo kódov, za pomoci ktorých je možné sťahovať napríklad platené aplikácie úplne zadarmo. Tieto kódy sa zvyknú používať napríklad pre recenzentov alebo do súťaží. V súčasnej dobe je však stále viac aplikácií vydávaných v rámci modelu free-to-play, teda sú zadarmo, ale dodatočný obsah sa predáva priamo v nich. Apple sa najnovšie prispôsobuje aj tomuto trendu a povoľuje vývojárom používanie promo kódov aj na obsah, ktorý sa bežne predáva v aplikáciách. Napriek tomu, že promo kódy na obsah predávaný v aplikáciách už sú k dispozícii vývojárom, Apple ešte neprispôsobil informácie na stránkach pre vývojárov, a tak na nich stále informuje o tom, že promo kódy nefungujú na In-App predaj ani na obsah predávaný v „novinovom stánku“ Newsstand.

Promo kódy vám už môžu sprístupniť napríklad aj virtuálnu menu v hre. Zdroj: 148Apps

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.