Apple si uťahuje z imitovania Samsungu v novej tlačenej reklame

Marketingová kampaň Apple sa najnovšie sústredí na environmentálne aktivity spoločnosti a oslavy dňa Zeme. Pri tejto príležitosti si však Apple našiel príležitosť na to, aby si mohol vystreliť z konkurencie. Slogan najnovšej tlačenej reklamy je jasný: „Sú nápady, ktoré by mali kopírovať všetky spoločnosti“ (There are some ideas we want every company to copy.) Apple tým naráža na svoje environmentálne aktivity a všetky opatrenia, ktoré robí v záujme ochrany životného prostredia. V záujme prírody Apple chce, aby tieto nápady imitovala aj konkurencia. Ako vieme, z imitovania ostatných nápadov veľmi nadšený nie je, o čom svedčí aj množstvo súdnych sporov.

Environmentálna kampaň Apple sa už objavila aj v tlači. Zdroj: Cnet

komentáre
  1. „v záujme ochrany životného prostredia.“ A ako chráni to prostredie tak že každy rok predstavuje nove modeli s minimálnymi zemnami a staršie zariadenia umyselne spomaluje tým vytvára nerecyklovateľný odpad ?

    0
    0
Napísať odpoveď pre Milan Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.