Apple si uťahuje z imitovania Samsungu v novej tlačenej reklame

Marketingová kampaň Apple sa najnovšie sústredí na environmentálne aktivity spoločnosti a oslavy dňa Zeme. Pri tejto príležitosti si však Apple našiel príležitosť na to, aby si mohol vystreliť z konkurencie. Slogan najnovšej tlačenej reklamy je jasný: „Sú nápady, ktoré by mali kopírovať všetky spoločnosti“ (There are some ideas we want every company to copy.) Apple tým naráža na svoje environmentálne aktivity a všetky opatrenia, ktoré robí v záujme ochrany životného prostredia. V záujme prírody Apple chce, aby tieto nápady imitovala aj konkurencia. Ako vieme, z imitovania ostatných nápadov veľmi nadšený nie je, o čom svedčí aj množstvo súdnych sporov.

Environmentálna kampaň Apple sa už objavila aj v tlači. Zdroj: Cnet

komentáre
  1. “v záujme ochrany životného prostredia.” A ako chráni to prostredie tak že každy rok predstavuje nove modeli s minimálnymi zemnami a staršie zariadenia umyselne spomaluje tým vytvára nerecyklovateľný odpad ?

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.
Gemini
pokračovanie článku

Kto prinesie vyspelú AI na iOS 18? Apple to nebude

Koncom minulého roka sa objavila správa, podľa ktorej Apple plánuje priniesť rozšírenú AI funkcionalitu na iPhone a ďalšie zariadenia. Výraznou premenou by si mala prejsť Siri, digitálna asistentka, ktorá už skôr zaostávala za konkurentmi, vo svete GPT je však ešte archaickejšia.