Kampaň Windows 8 vs iPad pokračuje ďalšou reklamou

Microsoft robí všetko pre to, aby zvýšil predaj tabletov s Windows 8. Okrem zníženia cien svojich vlastných tabletov Surface RT a Surface Pro pokračuje aj naďalej v reklamnej kampani zamierenej na priame porovnanie s iPadom. Najnovšia reklama porovnáva iPad štvrtej generácie s tabletom Surface RT. Samozrejme, iPad vychádza z porovnania horšie, Microsoft zdôrazňuje rozdiely v cene, veľkosti, chýbajúcom integrovanom stojane a klávesnici, dostupnom produktívnom softvori (Office), nerozšíriteľnej pamäti a samozrejme „horšom“ multitaskingu na iPade.

komentáre
Napísať odpoveď pre Tomas Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple pripravuje generačný skok v označení svojho softvéru

Apple v minulosti využíval rímsku číslicu "X" nielen na oslavu jubilejnej iterácie svojho produktu, ale zároveň takáto verzia priniesla zásadné zmeny. Stačí si spomenúť nielen na iPhone X, ale aj na Mac OS X alebo profesionálny softvér Final Cut Pro X a Logic Pro X. S blížiacim sa 20. výročím iPhonu sa spoločnosť chystá na ďalšiu zásadnú zmenu v označovaní svojich produktov.