Apple sa v novej reklame vracia späť k overenému konceptu

Po vlne kritiky na reklamy odvysielané počas Olympijských hier v Londýne zverejnil Apple novú reklamu. Tá sa však na rozdiel od predošlých vracia k overenému konceptu a neprináša žiadne prekvapenia. Sústredí sa na iPad a za pol minúty vám predvedie, aké činnosti budú s iPadom jednoduchšie a zábavnejšie.

komentáre
Napísať odpoveď pre rudo Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeff Williams bol nominovaný do dozornej rady Disney

Bývalý prevádzkový riaditeľ (COO) spoločnosti Apple Jeff Williams bol spočiatku vnímaný ako možný nástupca Tima Cooka v pozícii CEO. Dávalo to prirodzený zmysel, keďže tranzíciu z COO na CEO podstúpil pred vyše 10 rokmi aj Cook.
pokračovanie článku

Môže myš zvýšiť produktivitu práce?

Keď sa hovorí o produktivite, väčšina ľudí si predstaví time management alebo pracovné návyky. Úplne zabúdame na to, že aj hardvér, ktorý používame každý deň, má obrovský vplyv na našu efektivitu a produktivitu. Napríklad počítačová myš alebo klávesnica.