Magazín Popular Science získal za šesť týždňov 10 000 iPad predplatiteľov

Časopis Popular Science na iPade Po tom, ako Apple predstavil nové možnosti opakujúcich sa platieb v App Store, teda predplatného, začali túto možnosť využívať rôzni vydavatelia. Zatiaľ čo prvá spolupráca bola naviazaná s The Daily, možnosť predplatného cez App Store využili aj vydavatelia magazínu Popular Science. O tom, že išlo o správny krok, svedčí fakt, že možnosť ročného predplatného využilo za prvých šesť týždňov už viac ako 10 000 používateľov iPadu. Každý z nich tak ročne zaplatí za odber digitálneho obsahu magazínu Popular Science 14,99 USD. Samozrejme, oproti tlačenej verzii je toto číslo stále malé (10 000 vs. 1,3 milióna), avšak ukazuje smer, akým sa noviny a časopisy budú v budúcnosti uberať. Vydavateľstvá síce musia zaplatiť 30 % z príjmov za predplatné Applu, no tieto náklady sú stále nižšie ako náklady na výrobu, tlač a distribúciu magazínu v klasickej tlačenej forme.

komentárov
  1. Dobrý den, mohli byste prosím dát nezlomitelnou mezeru aspoň u čísel? 10 000 v nadpise vypadá hodně brutálně.

    0
    0
  2. no neviem, mne sa zda, ze slovenske periodika sa uz zapojili, ci?
    .tyzden, novy cas, goldman, miau, interier, strategie, escape .. viac som nenasiel.

    0
    0
  3. tak český vychází computer a formen tuším ještě pár dalších od mf nebo se alespoň chystají … a pěkně interaktivní ne jen pdfka z tisku, parádní věc!

    0
    0
Napísať odpoveď pre peter Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.