Hra Infinity Blade dosiahla nový rekord – za prvých 5 dní stihla zarobiť viac ako 1,6 milióna USD

Akčná RPG hra, Infinity Blade, stanovila zrejme nový rekord v príjmoch z predaja cez App Store. Za prvých päť dní stihla hra používajúca Unreal Engine 3 sprevádzaný špičkovou grafikou zarobiť viac ako 1,6 milióna dolárov. Skutočné príjmy môžu byť ešte oveľa vyššie, tento odhad bol totiž zostavený na základe 274 tis. hráčov, ktorí si hru v hodnote 5,99 USD zaregistrovali cez Game Center. Tých, ktorí Game Center nepoužívajú, môže byť ešte oveľa viac. Infinity Blade tak hravo prekonáva hru Cut the Rope, ktorá stihla za prvých 10 dní zarobiť milión dolárov.

komentárov
  1. a Game Center podla mna nepouziva aj viac ako dalsich 20% hracov, pri tejto hre by mozno ani odhad 2x tolko nebol prehnany, pretoze strasne vela ludi z mojho okolia si tu hru kupilo len koli tej grafike, ale nehraju to a nevedia ani co je game center.
    game center nepouzivaju taki ti viac ‘profi’ hraci, kedze kazda jedna hra ma v leaderboards cheaterov.

    a netreba zabudat, ze v game center su aj hraci, ktori si hru stiahli cracknutu. len tych zarucenych cheaterov je v game center par tisic.
    vysledne cislo by bolo zaujimave, ale keby bolo bud od distributora alebo applu

    0
    0
  2. ja som si hru stiahol… uz som na bloodline 18 resp. mam lvl dakych 28-29 , hra sa mi paci, vsetko je ok, len uz to zacina byt troska nudne. velka skoda je, ze sa neda volne pohybovat… inac vyborna hra. :)

    0
    0
  3. ivan: Sa nemas moc cim chvalit :D V tretom bloodline som bossa dal do tej prvej “ukazky” kde sa mozes rozhdonut (nebudem spoilerovat) no potom ma zabil. Teraz v 4 to asi tiez nedam ale typujem ze maximalne do 10 ho mam dole.

    0
    0
  4. Ano, hra za tie peniaze nestoji… Stoji a pada len na grafike. To neustale opakovanie kratuckeho deja je sice “genialny” krok (ale po vitazstve nad hlavnym bossom v podstate uplne nelogicky), ale zacne prilis skoro nudit, ak nie ste zavisli na kolektovani itemov a pod. Volny pohyb, vacsia mapa na preskumavanie, viac RPG prvkov, viac druhov nepriatelov a potom by to mozno za tie peniaze stalo… Povodny ciel vyvojarov bol zrejme taky, ale zrejma moooc chceli za kazdy cenu este zarobit pred Vianocami, aby mali na darceky :-)

    0
    0
  5. update pride buduci tyzden, ale schladte svoje ocakavania.
    5 novych mecov (ziaden lepsi ako infinity blade, ocakavatelne, ale predpokladam ze budu medzi inf. a nerrixom, pravdepodobne silne poison a ine efektove na ukor utoku), 5 novych stitov, 5 novych heliem, 1 nove brnenie a neviem kolko novych prstenov, to vsetko umozni nalevelovat sa na level 45.. jeden novy nepriatel, tot vsjo v novom update, zatial ziaden multiplayer.
    len na udrzania xmas predajnosti :)

    a sice az pri bldline 21 som zistil, ze ked resetnem len blooodline, tak idem od bld1 ale zostane mi moj level40, ale nechapem tomu naco je to dobre. chapem tomu ze ked uz je clovek nalevelovany a odskrtne si achievement complete 20 bloodlines a chce sa dostat ku godkingovi 750 tak ho urcite neda cez bld 25 (ja som dalej ako 22 nepresiel, uz som nevedel ani prveho na zaciatku dat ked mal attach kit 600+), ale potom uz rovno mohli spravit samotny bloodline kde bojujes len s godkingami, je jasne ze s infinity bladeom prvych 10 bldlines prejdes bez toho aby si pouzil stit a hocikoho das dole troma hitmi.

    citam epic game forum kazdy den, hlavne sa smejem na tych chybach ktore tam kazdy den reportuju, zjavne to chlapci nemali vobec odtestovane a pustili to s odretymi usami, ale biznis je biznis

    aj leaderboards trosku uz vycistili, aj ked stale je tam vzdy par ‘miliardarov’, ale uz ich tam nie je 60000, hned som z 7000 pokrocil do prvej tisicky bez jedineho dalsieho bodu :)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.