Apple zmenil pravidlá pre vybavovanie reklamácií namočených iPodov

Stránky Boy Genius Report majú v Apple podľa všetkého dobrý informačný zdroj, ktorý im zasiela fotografie interných dokumentov pre zamestnancov. Po pravidlách pre vybavovanie reklamácií displejov s vadnými pixelmiinformáciách o softvérovej aktualizácii pre nový MacBook Air tu dnes máme ďalšiu fotografiu, ktorá odhaľuje nové smernice pre príjmanie reklamácií iPodov, ktoré prišli do styku s kvapalinami.

O tom, že Apple používa vo svojich produktoch špeciálne indikátory, ktoré reagujú na stret s kvapalinou a chránia tak Apple pred neoprávnenými reklamáciami poliatych zariadení, ste už zrejme počuli. V súvislosti s nimi Apple čelil aj žalobe, ktorá spochybňovala ich spoľahlivosť. Senzory totiž za istých podmienok môžu reagovať aj na vysokú vlhkosť alebo nízke teploty. Apple doteraz v takých prípadoch reklamáciu zamietol s tým, že zákazník svoj iPod „utopil“, aj keď to nemusí byť pravda.

Aj keď nie je jasné, či ide o reakciu na túto žalobu, Apple zmenil svoje pravidlá pre príjmanie reklamácií iPodov, ktoré aspoň podľa indikátorov prišli do styku s kvapalinou. Senzory už ako dôkaz nepostačujú a iPody musia ísť na ďalšie prešetrenie, ktoré potvrdí, či je príčinou poruchy skutočne kvapalina alebo ide o výrobnú vadu. Zdá sa, že LCI (Liquid Contact Indicators) indikátorom už neverí ani Apple.

komentár
  1. No konečně! Můj iPod Shuffle přestal hrát, když jsem s ním běhal a zřejmě se dostal do styku s potem. Reklamace neuznána! Tak potom nech Apple nevystavuje fotky běžců s tímto iPodem! Asi si ho příště strčím do pytlíku :-)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.
pokračovanie článku

Nepremeškajte advent plný knižných darčekov

Vianoce bez knihy pod stromčekom akoby ani neboli Vianocami. Pokiaľ stále rozmýšľate nad vhodnou voľbou pre vašu ratolesť, máme pre vás praktický tip. Vďaka slovenskej aplikácii KUBO – detské knihy nemusíte vyberať len jednu konkrétnu knižku. KUBO obsahuje už viac ako 1 500 kníh a každý deň pribúdajú ďalšie. Vaše dieťa bude môcť kedykoľvek čítať presne to, čo ho zaujíma najviac.