Nový presklený obchod Apple na Manhattane, zakrytý divadelnou oponou

Apple vie, že štýl a dizajn majú veľký vplyv pri rozhodovaní zákazníkov o kúpe elektroniky. Tomu podriadil nielen svoje produkty, ale aj miesta, v ktorých ich predáva. Pekným príkladom je stavba už štvrtého Retail Store na Manhattane v meste New York. Namiesto typických označení „na stavbe sa pracuje“ je celé miesto zakryté červenou oponou pripomínajúcou divadlo (samozrejme, nejde o skutočnú oponu, pravdepodobne len o samolepku). Ak sa teda chystáte v predvianočnom období navštíviť vianočný New York, určite si od 14. novembra nenechajte újsť ani túto novú predajňu. Bude mať architektonicky zaujímavo zaoblenú sklenenú strechu. Viac sa už dozviete zo samotných obrázkov.

Apple Retail Store Manhattan

Apple expanduje aj vo Francúzsku, kde otvoril v sobotu prvý Retail Store v Paríži. Iba pár dní po ňom (14. 11.) bude otvorený druhý Retail Store na juhu Francúzska v Montpellier. Už teraz sa v kuloároch povráva o druhom Parížskom obchode, ktorý by sa mal otvoriť už budúce leto necelé dva kilometre od prvého. Na prvý oficiálny slovenský Apple Store si zrejme ešte chvíľu budeme musieť počkať.

Apple Retail Store Paris Opening

Zdroj: MacRumors.com

komentáre
  1. „Na prvý oficiálny slovenský Apple Store si zrejme ešte chvíľu budeme musieť počkať“

    slovo chvíľa by som nahradil slovom storočie … :D

    0
    0
Napísať odpoveď pre 6205 Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPhone 17 Air bude najtenší mobil od Apple, obdrží externú batériu

Zdá sa, že štvrtý variant iPhonu je prekliaty. Dve generácie mini modelov mali len nízku popularitu, a za nimi nasledujúce modely Plus mali údajne ešte nižšiu popularitu. Firma tak po troch generáciách plánuje vyradiť z portfólia aj tieto a na miesto "štvorky" nastúpi iPhone 17 Air.
pokračovanie článku

Apple vyvíja novú verziu Xcode s Claude AI

Apple v súčasnosti robí všetko preto, aby dobehol zvyšok technologického segmentu v oblasti umelej inteligencie. Keďže sa však firma nemôže spoliehať na terajšiu podobu Siri a Apple Intelligence, musí spolupracovať s inými firmami.