Nový presklený obchod Apple na Manhattane, zakrytý divadelnou oponou

Apple vie, že štýl a dizajn majú veľký vplyv pri rozhodovaní zákazníkov o kúpe elektroniky. Tomu podriadil nielen svoje produkty, ale aj miesta, v ktorých ich predáva. Pekným príkladom je stavba už štvrtého Retail Store na Manhattane v meste New York. Namiesto typických označení „na stavbe sa pracuje“ je celé miesto zakryté červenou oponou pripomínajúcou divadlo (samozrejme, nejde o skutočnú oponu, pravdepodobne len o samolepku). Ak sa teda chystáte v predvianočnom období navštíviť vianočný New York, určite si od 14. novembra nenechajte újsť ani túto novú predajňu. Bude mať architektonicky zaujímavo zaoblenú sklenenú strechu. Viac sa už dozviete zo samotných obrázkov.

Apple Retail Store Manhattan

Apple expanduje aj vo Francúzsku, kde otvoril v sobotu prvý Retail Store v Paríži. Iba pár dní po ňom (14. 11.) bude otvorený druhý Retail Store na juhu Francúzska v Montpellier. Už teraz sa v kuloároch povráva o druhom Parížskom obchode, ktorý by sa mal otvoriť už budúce leto necelé dva kilometre od prvého. Na prvý oficiálny slovenský Apple Store si zrejme ešte chvíľu budeme musieť počkať.

Apple Retail Store Paris Opening

Zdroj: MacRumors.com

komentáre
  1. „Na prvý oficiálny slovenský Apple Store si zrejme ešte chvíľu budeme musieť počkať“

    slovo chvíľa by som nahradil slovom storočie … :D

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPad Pro (M5)

Apple dnes predstavil nielen čip M5, ale aj nový iPad Pro, ktorý ním disponuje. Dostupný bude už tradične v 11- a 13-palcových konfiguráciách.
pokračovanie článku

Apple predstavil nový čip M5

Apple dnes poobede predstavil procesor novej generácie M5. Oproti predošlej generácii prináša až štvornásobný nárast grafického výkonu pri práci s AI.
pokračovanie článku

Apple predstaví základný MacBook Pro M5 v predstihu pred výkonnejšími modelmi

Už skôr sa objavila informácia, že Apple zvažuje do budúcna stratégiu postupného uvádzania novej generácie produktov. Reč bola v tom čase o iPhone, kde sa hovorilo o možnosti uvedenia iPhonu Pro, Air či Fold približne pol roka pred bežným modelom. Zdá sa, že Apple chce teraz túto stratégiu vyskúšať pri MacBooku Pro.