Výhercovia súťaže #1 – púzdra pre iPhone a iPod

Do prvej súťaže s MacBlog.sk sa so svojim komentárom zapojilo takmer 200 čitateľov. Z databázy sme vyselektovali 3 náhodné komentáre. Sme radi, že vás súťaž zaujala, a určite v súťažiach budeme pokračovať aj v budúcnosti.

Zoznam výhercov:

  • Matúš Ivan
  • Erik Gyepes
  • Veronika Tornyaiová

Prosíme výhercov, aby zaslali zvyšok korešpodenčných údajov (ulica, PSČ, mesto) na sutaz@www.macblog.sk, kde si dohodneme aj ďalšie podrobnosti a kompatibilitu púzdra s vašim iPodom/iPhonom. Ak sa niektorý z výhercov neozve do 14 dní, zvolíme iného výhercu/ov.

Výhercom gratulujeme, a všetkým zúčastneným samozrejme ďakujeme za účasť – možno budete mať viac šťastia nabudúce.

komentárov
  1. Výhercovia, užite si nové púzdra, gratulujem k výhre. Ja asi pôjdem do púzdra z pravej, hovädzej kože Crumpler The Le Royale for iPhone 3G a rovno si kúpim z tej rady púzdro aj na MacBook Pro. Vyzerajú úžasne a kvalitne, čítal som na nich recenzie. V USA sa dajú kúpiť za polovicu…

    to Dominik Balogh:
    V MacBlog fóre som čítal, že ste nespokojný s tým púzdrom. Smiem vedieť prečo? Je to púzdro veľmi tvrdé? V istej českej recenzii som čítal, že za jednu noc by to púzdro malo zmäknúť a malo by sa prispôsobiť tvaru iPhone. Btw. aké ďalšie skúsenosti s ním máte a doporučili by ste ho?

    Ďakujem a prajem príjemný deň.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.