Ľudia strávia na Apple.com priemerne viac ako hodinu

Server InternetTretailer má k dispozícii štatistiky priemerne stráveného času na webových stránkach najväčších spoločností. Návštevnosť webu apple.com neustále rastie a v januári 2007 ho navštívilo 43 miliónov unikátnych návštevníkov, čo je najviac zo všetkých hardwarovo (počítačovo) orientovaných stránok. Veľkú zásluhu na tom má hlavne uvedenie iPhone, záznam z Macworldu a v neposlednom rade aj agresívna televízna kampaň bežiaca v USA. Vtipné reklamy Get a Mac vysmievajúce sa z Windows Vista majú v spojených štátoch úspech, v Británii však údajne pôsobia na ľudí negatívne.

Najzaujímavejší je ale práve priemerne strávený čas jedného surfera na apple.com.

  • Apple: 1:19:25
  • Dell: 0:19:32
  • Nintendo: 0:19:29
  • Xbox: 0:16.06

Apple má až hodinový náskok pred Dellom a Nintendom, Xbox je štvrtý so 16 minútami. Čo spôsobuje, že ľudia trávia na Apple toľko času? Opakujem, že je to priemerné číslo, takže aspoň tretina užívateľov je na webe pravdepodobne aj 3 hodiny. iTunes Store sa do štatistiky nezarátava (to by robilo návštevnosť 200 mil. UV, nie „len“ 43 mil.). Osobne najviac času strávim pri sledovaní filmových QuickTime trailerov, v sekcii downloads, alebo si len znova prejdem reklamy Get a Mac. Rozhodne to však nie je viac ako hodina, aj keď zaujímavosti na čítanie má Apple vždy veľa (education, pro, science, students).

V prípade Dellu je to jasné, síce s hodinovým prepadom, ale na druhom mieste pretože počítače Dell majú v Amerike najväčšie zastúpenie, Nindento s konzolou Wii nepotrebuje komentár, a Xbox ťaží pravdepodobne zo svojho Live Arcade.

A čo robíte na apple.com vy?

komentár
Napísať odpoveď pre miro novak Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
WWDC 24
pokračovanie článku

Apple ohlásil WWDC 2024!

Ukazuje sa, že úniky spojené s informáciami zo sveta Applu majú niečo do seba. Nedošlo však k ohláseniu nových iPadov, ale tohtoročnej konferencie WWDC '24.