Ľudia strávia na Apple.com priemerne viac ako hodinu

Server InternetTretailer má k dispozícii štatistiky priemerne stráveného času na webových stránkach najväčších spoločností. Návštevnosť webu apple.com neustále rastie a v januári 2007 ho navštívilo 43 miliónov unikátnych návštevníkov, čo je najviac zo všetkých hardwarovo (počítačovo) orientovaných stránok. Veľkú zásluhu na tom má hlavne uvedenie iPhone, záznam z Macworldu a v neposlednom rade aj agresívna televízna kampaň bežiaca v USA. Vtipné reklamy Get a Mac vysmievajúce sa z Windows Vista majú v spojených štátoch úspech, v Británii však údajne pôsobia na ľudí negatívne.

Najzaujímavejší je ale práve priemerne strávený čas jedného surfera na apple.com.

  • Apple: 1:19:25
  • Dell: 0:19:32
  • Nintendo: 0:19:29
  • Xbox: 0:16.06

Apple má až hodinový náskok pred Dellom a Nintendom, Xbox je štvrtý so 16 minútami. Čo spôsobuje, že ľudia trávia na Apple toľko času? Opakujem, že je to priemerné číslo, takže aspoň tretina užívateľov je na webe pravdepodobne aj 3 hodiny. iTunes Store sa do štatistiky nezarátava (to by robilo návštevnosť 200 mil. UV, nie „len“ 43 mil.). Osobne najviac času strávim pri sledovaní filmových QuickTime trailerov, v sekcii downloads, alebo si len znova prejdem reklamy Get a Mac. Rozhodne to však nie je viac ako hodina, aj keď zaujímavosti na čítanie má Apple vždy veľa (education, pro, science, students).

V prípade Dellu je to jasné, síce s hodinovým prepadom, ale na druhom mieste pretože počítače Dell majú v Amerike najväčšie zastúpenie, Nindento s konzolou Wii nepotrebuje komentár, a Xbox ťaží pravdepodobne zo svojho Live Arcade.

A čo robíte na apple.com vy?

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychází zcela nová aplikace SledovaniTV pro AppleTV

Uživatelé SledovaniTV, kteří využívají AppleTV, se mohou těšit na zbrusu novou aplikaci. Ta postupně nahradí tu stávající. Nová aplikace pro AppleTV přináší uživatelům této platformy nové funkce a celkově příjemnější a plynulejší zážitek ze služby.
pokračovanie článku

Telekom varuje pred podvodnou komunikaciou

Slovak Telekom počas uplynulého víkendu zaregistroval zvýšenú aktivitu nevyžiadaných e-mailov a SMS správ, ktoré vystupujú v jej mene a zneužívajú dôveru zákazníkov. Hlavným cieľom je od zákazníkov vylákať osobné údaje či ich donútiť k potvrdeniu objednávky, ktorá v skutočnosti neexistuje.