synchronizácia

Zobrazuje sa 17 príspevkov - 1 až 17 (z celkového počtu 17 )
  • Autor
    Príspevky
  • #83673
    Ondrejisko
    Účastník (Participant)

    mam takýto problém s ipadom 2 ked som si dal nový ios 5 a urobil som si aj jaibreak a dal som synchronizovať a už bola skoro inštalacia dokončená tak mi vipisalo že : inštálacia aplikácie zlyhala . už som všeličo skušal no neviem prist jak to mam opravit a predtým jak som mal ios 4.3.3. tak mi to šlo bez problémov prosím poraďte

    #299997
    Jozef Remen
    Účastník (Participant)

    tak si nerob jailbreak. Vybavene. Nauc sa programy kupovat, nie kradnut. Preto ti tu chybu vyhodilo. Navod ako na to ti tu ale rozhodne nikto davat nebude. DUFAM.

    #300106
    Ondrejisko
    Účastník (Participant)

    tak určíte nebudem mínat penizae za aplikácie ktoré možem mať zadarmo a na vyše som ešte len študent čiže nezarábam tak sa spametaj čo pišeš

    #300107
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    O aku aplikaciu sa jedna ak smiem vediet?

    #300108
    Ondrejisko
    Účastník (Participant)

    všetky čo som nelegalne stiahol

    #300109
    eraserv6
    Účastník (Participant)

    Aha.
    No myslim ze ani pre studenta nie je vela zaplatit 79 centov za par aplikacii a hlavne to ma jednu velku vyhodu – nemas problem so synchronizaciou.
    Teraz uz vies v com mas problem.

    #300110
    miskosvk
    Účastník (Participant)

    dat par eur za pivo ti problem nerobi ze? to bude asi tym ze ho nemozes ukradnut/mat zadarmo, ze jo – prave pre toto je slovensko stale v hlbokom komunizme..

    #300115
    Ondrejisko
    Účastník (Participant)