- Toto téma obsahuje 24 odpovedí, 10 hlasov, a bola naposledny upravená pred 16 years, 3 months od .
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.
Domov › Diskusné Fóra › Pomoc: iPad, iPhone, iPod, iTunes › Reklamacia iPod-u z usa
Mne ako zakaznikovi to moze byt jedno, kde mi Apple produkt opravia, ci v Bratislave, alebo v Prahe, podstatne ale co sa tu riesi je to, ci je predajca z Auparku povinny pokazeny Apple produkt prevziat na garancnu opravu a poslat ho trebarz aj do Tramtarie…
Nie je povinný a nie je to ani možné.
A ked ten Apple produkt zanesiem k Premium resellerovi vo Viedni? Tiez ma poslu niekde do servisu? Sme v EU a pri tom nie sme?
For Dominik Balogh ….. Dominik chodim sem asi tak od 01/02 2007 a vidim ze dost sa to tu meni okrem mazania prispevkov tak namiesto poradeniu odporucas citat pravidla :-))) pekne od teba, ale co uz business je business :-))) ale vsak jasne od coho by boli pravidla :-)))
For Macblogger ….. musi ti to zobrat aj Apple PREMIUM !!!!!! opakujem PREMIUM predajca na to je to tam napisane PREMIUM !!!! aby ti to zobral a pozor ci to mas v zaruke lebo v US je len rok a tym padom neplati to ze u nas mame 2 roky (samozrejme ked si si nekupil predlzenie zaruky)
For Alex ….. nieje povinny jasne ked je to firma ktora sa rozhodla predavat Apple ale Premium predajca je takzvany oficialny respketive vyhradny distributor cca jak by som to formulovar
Macker2 : dovolím si reagovať, chodím tu od 9/2007 a vidím, že sa to tu naozaj zmenilo, hlavne počtom prispievajúcich. Čo sa tíka mazania a upozorňovania, je to jednoduchá rovnica, stačí reálne dodržiavať pravidlá, a nebude sa ani mazať ani upozorňovať. Poznám fóra, kde je omnoho prísnejšie moderovanie. Viď stránku o iphonoch. Taktiež táto debata tu nepatrí, veď máme v účtoch maily.