Reklamácia Iphone 5 Telekom

Domov Diskusné Fóra Ostatné Reklamácia Iphone 5 Telekom

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 41 )
  • Autor
    Príspevky
  • #379553
    e-comm
    Účastník (Participant)

    Tak potom o co ide?????
    Ak ti raz plati zaruka, na IP je to tusim 2 roky tak nerozumiem, kde je problem? alebo nerozumiem otazke ? :)
    Je to presne to iste ako ked ti niekto preda telefon z USA, alebo odkial kolvek. Zaruka plati, reklamujes kdekolvek..

    #379554
    Johnyy
    Účastník (Participant)

    Pokiaľ to je tak, tak je všetko v poriadku. Ide o to, že som si nebol istý, či môžem reklamovať v CZ aj v rámci druhého roka záruky. Ale, keďže si ma utvrdil v otázke, že áno, vyriešil si tak môj problém, za čo ti patrí moje ďakujem. :)

    #379555
    e-comm
    Účastník (Participant)

    Neber to osobne, ale v podsate tu kazdy den je nejaky dotaz na servis.
    Polka slovenska ma problem s Orange servisom, polka s telekom servisom , tak potom kde ist servisovat??
    A v podstate, ked by ti nahodou nepresla reklamacia u tvojho operatora (co je podla diskutujucich dost bezne), tak co spravis?? Budes ho mat polozeny na stole a budes sa nan iba pozerat????

    #379558
    Johnyy
    Účastník (Participant)

    Ja to neberem osobne, chápem, že tých dotazov tu je XY, ale ja som chcel iba vedieť, či môžem pokračovať v prípadnej reklamácii aj v druhom roku v CZ to je celé. Osobne nemám problém s operátormi na SK akurát so servismi, práve preto mi aj vyhovoval český servis.

    #379559
    e-comm
    Účastník (Participant)

    Priatelka mala v CZ opravovany MAC a nevie si to vynachvalit. Dobre, platila postovne, ale na SK sa do toho nechcel nik pustit. Mozem osrat tie zdute ksichty v SK servisoch.
    Neries servis a uzivaj si telefonik :) uz vysiel aj novy iOS :)

    #379560
    Johnyy
    Účastník (Participant)

    Vďaka e-comm. Nový iOS už sťahujem. Na iPade mini už je stiahnutý, do iPhona sa už ťahá. A ešte jedna otázka OT ak mi budeš vedieť povedať tvoj názor. Je dobré, keď robím aktualizáciu do iPhone cez DFU? A následne nahrám zálohu?

    #379561
    e-comm
    Účastník (Participant)

    DFU je v prvom rade fabricke nastavenie..zalohu riesis az pri synchronizacii..nerozumiem otazke?

    #379562
    Johnyy
    Účastník (Participant)

    Či má nejaký pozitívny význam nahrávať nový iOS cez DFU mód.

    #379564
    e-comm
    Účastník (Participant)

    neviem, su na to rozne nazory..

    #379808
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    S tou reklamáciou som niekde čítal, že v rámci prvého roka záruky sa môže reklamovať kdekoľvek, ale v druhom roku záruky sa to musí riešiť u predajcu. Tak ako to teda je? Mám v tom chaos.

    #380239
    RaPierr
    Účastník (Participant)

    Ja mam problem s neuznanou reklamaciou v tcome. Home button zacal zle reagovat, tak som sa rohodol telefon (iphone 5) reklamovat, este par dni pred uplynutim prveho roku zaruky. Povedali mi, ze maju cas 30 dni, ale ze vacsinou to trva do 10. Presne po 10 dnoch mi telefon vratili a neuznali mi reklamaciu, lebo vraj v telefone bola najdena oxidacia. Samozrejme ze sa mi nikdy telefon nenamocil, dokonca ani nezmokol a ani nic podobne, cize ma to dost prekvapilo. Fotodokumentaciu zavady nemali, ale pani mi slubila, ze mi ju v pondelok posle mailom. Chcem vas velmi pekne poziadat o radu, ze co by som mal v takejto situacii robit. Pravda je taka, ze zavada mi prilis neprekaza, ale obavam sa, ze by sa to mohlo zhorsit. Dalsia vec ze sa citim byt ukrivdeny, kedze neverim, ze telefon ma problem s oxidaciu a tiez neverim, ze dany problem home tlacidla suvisi s oxidaciu. Nema niekto skusenost s riesenim podobneho problemu cez sudneho znalca?

    #380252
    stefan.stefanov
    Účastník (Participant)

    RaPierr:
    Na tejto adrese http://esc.sk/sk/servis/stav-opravy si zadas cislo reklamacneho protokolu z T-Mobile, IMEI a ten kontrolny retazec a najdes tam popis a fotky ;)

    #380265
    RaPierr
    Účastník (Participant)

    Dakujem za tip. Toto som skusal este predtym nez som sem napisal na stranke “http://services.vspdata.cz/new/sk/case-info/” a vypisuje mi ze zakazka so zadanymi udajmi neexistuje a to iste mi vypisuje aj na “http://esc.sk/sk/servis/stav-opravy”. Neviem kde moze byt chyba…

    #385042
    bendobendo
    Účastník (Participant)

    Caute Chcem sa opytat mam kupovaný iPhone 5 z telekomu, mam ku nemu komplet záručný list aj s blokom z kasy, ale ja som ho kupoval tzv. z druhej ruky, mam na nom chybny fotak, nieco s nim je, preto ho chcem dat reklamovat. Mobil bol kupeny v Brezne, a chcem sa opytat ci je mozne ho reklamovat v predajni v Poprade aj ked nemam 18 rokov, dakujem, popripade ak ano ako dlho trva doba opravy, a ci dostanem novy kus ? Dakujem pekne za odpoved co najrychlejsiu velmi mi to pomoze.

    #385361
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Áno, môžeš ho dať reklamovať kdekoľvek v Telekome. Podľa zákona je doba na vyriešenie reklamácie štandardne 30 dní, ale reálne tak 1-2 týždne. Mne to trvalo 4 dni. :)

    #390348
    Tomas.M
    Účastník (Participant)

    Ja som reklamoval môj iPhone 5S v telekome.Mal som problem z fotakom…v tmavom prostredí a v noci fotil z fialovým kontrastom.Dal som ho na reklamáciu a za 4dni som si prišiel pre nový iPhone ;) Takže servis pohoda

    #518743
    Tomiskooo
    Účastník (Participant)

    Zdravim chcem sa spytat dal som reklamovat iphone 5s cez kamennu predajnu obchkdu kde som ho kupil a ma este zaruku u apple tak kolko bude trvat reklamacia?

    #518751
    Bee
    Účastník (Participant)

    Podla skusenosti velmi vela uzivatelov tohoto produktu, tak cca 12-13 mesiacov. Co je uplne v pohode.

    #518798
    0xCF
    Účastník (Participant)

    Podla skusenosti velmi vela uzivatelov tohoto produktu, tak cca 12-13 mesiacov. Co je uplne v pohode.

    Bee

    Neni to “trochu” vela na reklamacne konanie?

    #518808
    shadower
    Účastník (Participant)

    v prvom roku mozes iphone priamo reklamovat v autorizaku apple a je jedno kde na svete

    v druhom len tam kde si kupoval alebo priamo u jeho servisnych partnerov ktorych najdes na stranke …ale servis ta asi odkaze najprv tam kde si kupil aby im to oni poslali …

    ak je cz tmobile iny ako sk …aj ked to ma rovnaky nazov nemusi byt to iste tak mas zrejme smolu budes to musiet poslat na sk …

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 21 až 40 (z celkového počtu 41 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.