prasknutá zadná časť a záruka

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware prasknutá zadná časť a záruka

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Autor
    Príspevky
  • #81436
    miro6054
    Účastník (Participant)

    ahojte,

    mám na iPhone 4 prasknutú zadnú časť ktorá sa podľa mojich zistení dá vymeniť za 50e.

    zároveň mám na displayi malý fliačik ktorý ale vznikol ešte pred prasknutím zadnej časti teda nebol spôsobený týmto prasknutím.

    otázka: ak dám vymeniť zadný kryt (čo je podľa vyjadrenia robota na 5min) a následne budem reklamovať display v orange, vedia oni nejako zistiť že zadná časť bola menená a tým pádom by zamietli reklamáciu tak ako majú v obľube už len pri škrabancoch???

    vopred veľmi pekne ďakujem za vaše názory a skúsenosti.

    Miro

    #286839
    Lukkas
    Účastník (Participant)

    50e ? Trosku palka za “nic” ;)

    #287059
    miro6054
    Účastník (Participant)

    výmena vrátane zadnej časti… ale Ďakujem za naozaj vhodný koment ktorý bol k téme.
    pekný deň želám

    #287188
    Jozef Remen
    Účastník (Participant)
    #287204
    miro6054
    Účastník (Participant)

    ďakujem!!! :-)

    len predsa k tej otázky že či to orange potom vyreklamuje… netušíš?

    #287220
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    tazko povedat, technici si na telefonoch vsimaju znamky po mechanickom poskodeni, napr odreniny na rohoch, strbiny na sklach od padov, zatecenie, neautorizovany zasah(jedine v pripade poskodenia plomby na doske, tu vsak ale kritom nepodkodis), takze neda sa podla takeho to popisu povedat, ci ho vyrekkamuju.

    #287224
    ATriXe
    Účastník (Participant)

    Neviem ako na iPhonoch,ale na mojom iPode Touch 4G je vzadu sériové číslo. Ak je na iPhonoch taktiež, myslím, že ak by si to skontrolovali so sériovom čísle v papieroch a nesedelo im to, bol by z toho problém. Ak si to samozrejme skontrolujú, ak nie, myslím si, že by nemuseli tu reklamáciu zamietnuť. BTW: taký fliačik na display som mal tiež asi pred dvoma rokami na iPode Touch 2G, dal som ho reklamovať a vymenili mi ho za nový kus :)

    #287228
    miro6054
    Účastník (Participant)

    ďakujem… skúsim to teda dať vymeniť a potom reklamovať….

    #287236
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Tak tak. Seriove cislo je dokonce i na supliku od karty. Vymenis za neoriginal dil a prijdou na to. Kdyz ne v prodejne, tak v servise urcite. Ale zkus, vsak uvidis co se stane ;)

    #287244
    Lukkas
    Účastník (Participant)

    Vyreklamovat by si ho mal dokazat aj s poskodenym zadnym krytom to je len kryt lenze na SR su “vajcaci” ktory za kazdu hovadinu nechcu uznat zaruku.

    #287249
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    poskodeny kryt znamena mechanicke poskodenie zariadenia, t.j. Ina zavada mohla byt sposobena mech. poskodenim, tak to vidi servis :) ja som raz dal reklamovat 3gs ktore malo prasknuty kryt pri napajani, reklamoval som tuto zavadu a dostal som novy kus :)

Zobrazuje sa 11 príspevkov - 1 až 11 (z celkového počtu 11 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.