PPI servis problém s reklamáciou

Domov Diskusné Fóra Pomoc: hardware PPI servis problém s reklamáciou

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 41 až 60 (z celkového počtu 126 )
  • Autor
    Príspevky
  • #329236
    raul
    Moderátor

    silence: ten sim tray beriem, dajme tomu…
    Co sa tyka toho swap: dochadza tu k obchadzaniu zakona. Ako technikovi ti to nevadi? Je to nejakym sposobom rozkaz od nariadenych, alebo co? LEbo ako technik musis vediet, ze swap modul neexistuje.

    Ked mi niekto napise do protokolu, ze vymena swap modulu, to tam rovno moze napisat toto:

    „Doslo k vymene zadnej hydraulickej napravy na chobote, iPhone je uz funkcny.“
    kua

    #329238
    silence23
    Účastník (Participant)

    :-D skapal som… mimo toho ci som tam technik, alebo bezny zakaznik, ja osobne by som neriesil co je napisane vo vyjadreni. Dostal som novy pristroj, mam novu 2 rocnu zaruku.

    Este nejake otazky??? :-) rad odpoviem, ak to nebude v rozpore s niecim…

    #329239
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    takze odteraz ked dam reklamovat iphone a dostanem zahadny swap modul tak dostanem novu 2 rocnu zaruku? :)

    #329240
    odklizec
    Účastník (Participant)

    silence23, vtip je v tom, ze tohle slysime od nekoho poprve! Doted, kdyz nekdo resil reklamaci a operator mu predal mobil s tzv. „vymenou swap modulu“, nikdy nikomu neprodlouzili zaruku, ale trvali na svem, ze zaruka se prodluzuje jen o dobu, kdy byl mobil na reklamaci! A ohrazovali se tim, ze byla provedena vymena swap modulu, a tudiz se nejedna o nove zarizeni, coz jak vime, je kravina. Staci prohledat tohle forum. Najde se tu hned nekolik pripadu tohoto typu.

    #329243
    silence23
    Účastník (Participant)

    MoRFi + odklizec

    zakon tak vravi, nepovedal som ze to tak je…

    ked sa meni SWAP iPhone tak sa prenasaju aktivacne udaje zo stareho iphonu na novy iPhone cez apple server. Tym padom sa zaruka nepredlzuje, ale plati zaruka ktora je na zarucnom liste. BTW apple dava zaruku na zariadenie 1 rok. Dalsi rok je nas slovensky zakon a teda ten druhy rok poskytuje zaruku Orange / T-Mobile.

    #329244
    MoRFi
    Účastník (Participant)

    Teda ak tomu spravne rozumiem nie je to rozhodnutie nasich operatorov ani vase ale nariadenie apple. Lebo system maju postaveny tak ze sa to v podstate ani inac spravit neda kvoli tomu ze sa preklapaju udaje o zariadeni?

    #329246
    odklizec
    Účastník (Participant)

    Jenze Apple muze v tomto pripade narizovat co chce. Mobil prodavaji operatori a ti jsou vazani SK zakonem, ktery urcuje 2 letou zaruku a podminky prodlouzeni teto zaruky v pripade reklamace. Nahrani aktivacnich informaci do noveho mobilu neni totez, jako vymena/oprava soucastky. A je uplne jedno, co rika Apple. V podstate to neni Apple, ale operator, kdo poskytuje zaruku na jim prodavane zbozi. A vymenou neexistujiciho swap modulu vesele obchazeji zakon, coz jim kupodivu prochazi, protoze zakaznici nad tim obvykle mavnou rukou, nez aby sli do nejakeho sporu, kde samozrejme tahaji za kratsi konec.

    #329249
    poper
    Účastník (Participant)

    takze z pohladu zaruky je iphone nejaky „doplnok“ ku aktivacnym udajom?

    pisal som do PPI, ze co sa stalo, poslal som foto a oni ma poziadali aby som im ho znova zaniesol.
    nezaniesol som ho tam, pretoze nechcem byt zas tyzden bez iPhone

    #329252
    silence23
    Účastník (Participant)

    @MoRFi

    Rozumies spravne


    @odklizec

    tiez rozumies spravne… ja osobne by som do tohto sporu siel uz len zo zvedavosti, pretoze som o takonto spore este nepocul… a neverim, ze vsetci mavu rukou…

    #329254
    silence23
    Účastník (Participant)

    @poper

    skutocne nevidim dovod, preco by mi mala platit zaruka na to iste zariadenie s inym IMEI cislom dalsie 2 roky… urcite existuje vela spekulantov, ktory by mali takto dozivotnu zaruku…

    kazdopadne ak tak vravi zakon, presadzujte si svoje…

    aj kotleba dostal info, ze ciganov nemoze vyhnat zo svojeho pozemku, lebo by porusil ich osobne prava, tak zakon urcite plati…

    #329257
    silence23
    Účastník (Participant)

    Butter, potom napis, ako si dopadol…

    #329259
    silence23
    Účastník (Participant)

    btw apple neposkytuje zaruku zakaznikovi, ale spolocnosti Orange, alebo T-Mobile… cize zaruku mate u nich, nie u apple… neviem ci je to tak, ale mam pocit, ze apple ked predava zariadenia spolocnosti Orange alebo T-Mobile, tak to nie je fyzicka osoba a teda zakon je iny… ale Orange a T-Mobile, ked predava zariadenie fyzickej osobe, tak uz zakony platia… neni to tak nahodou? vie niekto?

    #329263
    poper
    Účastník (Participant)

    prvy rok zaruky kryje apple
    to si mozes pozret aj na ich stranke (podla serioveho cisla)

    #329266
    silence23
    Účastník (Participant)

    to viem, ale ja ako zakaznik orange nemozem odniest zariadenie do PPI na opravu, ale musim ist cez orange… aj zarucny list je orange… pritom samsung napriklad samsung ma vlastne

    #329269
    bolek
    Účastník (Participant)

    ****silence23 napisal: ja v PPI-ETC pracujem a o tychto praktikach neviem :-)
    pre vsetkych co tu placu za mechanicke poskodenie a zatecene mobilne telefony – ani jedna zarucna oprava nie je odmietnuta pre nic za nic. Apple by takyto iphone vratilo servisu ako mechanicky poskodeny a teda by servis PPI-ETC zaplatil opravu****

    Jasne a teraz este tu o Snehulienke a 7 trpazlikoch. Ako to ze v inych krajinach to Apple uznava?!? Jedine na Slovensku a prilahlych postkomunistickych krajinach to „autorizovane“ servisy odmietaju a hladaju kazdy skrkancek na povrchu mobilu aby to mohli odmietnut ako zarucnu opravu?

    Inak ked si sa uz priznal, ze pracujes v PPI-ETC, mohol by si mi z odborneho hladiska vysvetlit ako mozu skrkance na zadnom skle iPhonu ovplyvnit cinnost Home buttonu na druhej strane?

    #329272
    silence23
    Účastník (Participant)

    @bolek

    ja sa tu rozpravam normalne, tak skus aj ty… neviem o pripadoch, kde sa to uznava, nie som taky zcestovany asi…

    co sa tyka mojho odberneho hladiska, skus mi dat kontretny pripad, alebo IMEI cislo zariadenia, ktore myslis a potom sa mozem odborne vyjadrit… z toho co tu pises mozem len laicky povedat ze to nesuvisi niako a ze mas pravdu… ako poskodeny zakaznik by som zrejme reagoval rovnako a asi by mi to tiez nikto nevysvetlil, lebo by som bol ten poskodeny…

    #329276
    Butter
    Účastník (Participant)

    silence23:

    majiteľka iPhonu telefonovala s pani D. kontaktovala ma pred chvíľkou.

    Rozhodnutie pani D. a zástupcu applu v Californii sa úplne líši. Ten povedal, že sa postará o to, aby bol telefón vyreklamovaný. Dokonca povedal, že majú pre pani majiteľku prekvapenie.. Majiteľka ma poprosila, aby som dnes zavolal do CA a informoval ich ako to celé dopadlo chce im telefón poslať do CA na vlastné náklady nech sa tam na to pozrú. Keď budem vedieť viac budem ťa informovať :) Ešte tam zostávajú 3 prípady, ktoré sa posielali tak som sám zvedavý na vyjadrenie applu. Už 3 krát som pýtal PPI, aby mi poslali tel. kontakt kde by ich mohli kontaktovať priamo z applu a zatiaľ som sa ho nedočkal.

    #329279
    Anonymný
    Neaktívny

    Vsetci dobre vieme, ze PPI na tom zaraba a ryzuje. Inak to proste nie je. Je DIAMETRALNY rozdiel medzi reklamaciami tu a na zapade a nech mi nikto nevravi, ze nie je (lebo to ste tam asi nikdy v zivote potom neboli).

    Proste banda.

    Apple jej pravdepodobne vymeni ten iPhone rovno za 5ku, o to sa kludne stavim, ked jej uz nieco takeho napisali a musi to k nim do US posielat.

    #329281
    silence23
    Účastník (Participant)

    @johny1984

    vysvetli mi prosim ako PPI zaraba na odmietnutej zarucnej oprave? Bol si tam? Ked hlasas „a nech mi nikto nevravi, ze nie je (lebo to ste tam asi nikdy v zivote potom neboli)“

    #329294
    Butter
    Účastník (Participant)

    .

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 41 až 60 (z celkového počtu 126 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.