iFiko: Este nemam ani mobil naspat, na strankach PPI-ETC pise “VYST. KONTROLA.” takze neviem v akom stadiu to je, ale akonahle to dostanem tak to sem nahodim ;-)
Tak konecne, telefon vymeneny, uploadovany protokol je ako obrazok, ak by niekto potreboval lepsi tak nech mi napise do tejto temy. Je tam jasne napisane ze telefon bol vymeneny v ramci zaruky kedze mal “zelenkasty pasik na okrajoch displeja”
Do dnes dna a precitani tejto temy som o tomto probleme netusil :)) zaujimave ze telefon mam 11 mesiacov a ludske oko ho nevidelo cely ten cas (nielen moje oci), a teraz ked viem kam pozerat.. :-((
hello, necital som celu diskusiu, ale tiez sa mi toto stalo a:
zavolal som na apple care, poslali kuriera ktory mobil vyzdvihol, islo to do holandska na opravu a za 3 dni mi ho kurier opraveny doniesol. cital som na nete ze vymienaju kus za kus, ale ja som to stastie nemal, “iba” mi vymenili displej. ale som vo fr, nie na svk. kazdopadne mozno by stalo za to aj vam skusit kontaktovat priamo apple.
ps: podla mna to nie je zeleny ramik, ale ruzovy stvorec, po stranach je spravna farba.
Ja som tiez o pasiku ani netusil. Ked som si toto precital nasiel som ho a stvalo ma to kazdy den.
Kedze som momentalne v Nemecku zasiel som do Apple Store a displej vymenili na pockanie. Niekde som cital ze telefon treba reklamovat len v telekome ( samozrejme aj je z telekomu ) nieje to ale tak. Reklamacia prebehla bez problemov aj v nemecku.
takze znova otvaram tuto krasnu temu. Telekom a jeho zmluvny servis VSP Data mi telefon s touto zavadou nevyreklamovali. vraj to nie je zavada a neovplyvnuje funkcnost MT. takze som napisal reklamaciu, prilozil som reklamacny protokol povodneho zakladatela tejto temy a mozem mesiac cakat ci sa Telekom vobec rozhodne poslat to znova do servisu. spinavci magentovi…
neviem. vsetko sa musi riesit cez Telekom. uz je to jedno, je to vyriesene ako mi povedali. keby som to tam poslal sam (na vlastne naklady) tak sa mi to zas vrati neopravene.
len tolko k tomu: “môžete si u nás uplatniť záručný alebo pozáručný servis na iPhone, vrátane iPhonov zakúpených u mobilného operátora v záručnej dobe. /v prípade kúpy zariadenia u oprerátora mobilných sieti je táto záruka obmedzená na 1.rok , druhý rok záruky si musíte uplatniť u svojho operátora/dodávateľa)”
pardon, myslim samozrejme CCC. VSP Data (zmluvny Telekom servis) sa so mnou o tom ani nemoze bavit, vraj take maju nariadenie od Telekomu takze si mozem piskat a vsetko musim riesit s magentovymi debilmi
Tak toto vidím 1x. Ja keď som si s nimi písal, tak mi jasne napísali, že v druhom roku sa stačí preukázať dokladom o kúpe. Takže taký servis ako keby aj nebol. V prvom roku to možem dať hocikomu inému. So servisom VSP mám len dobré skúsenosti.
smutne je ze jeden autorizovany servis (PPI-ETC) to uzna a druhy (VSD Data) nie. uz som bez telefonu 2 tyzdne a tymto sposobom to vidim este na dalsie 2 mesiace :-/