Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.

Domov Diskusné Fóra Ostatné Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 41 až 60 (z celkového počtu 121 )
  • Autor
    Príspevky
  • #371217
    JFK.
    Účastník (Participant)

    OMG, tiež som si ten rámik všimol až teraz :D to vôbec nevadí :)

    #371661
    iFiko
    Účastník (Participant)

    @jarednomak: no co, bude ten protokol zo servisu? :)

    #371686
    jarednomak
    Účastník (Participant)

    iFiko: Este nemam ani mobil naspat, na strankach PPI-ETC pise “VYST. KONTROLA.” takze neviem v akom stadiu to je, ale akonahle to dostanem tak to sem nahodim ;-)

    #371687
    iFiko
    Účastník (Participant)

    ja som myslel ze to je uz hotova vec ked ste sa cez mail dohodli :)

    #371824
    jarednomak
    Účastník (Participant)

    Tak konecne, telefon vymeneny, uploadovany protokol je ako obrazok, ak by niekto potreboval lepsi tak nech mi napise do tejto temy. Je tam jasne napisane ze telefon bol vymeneny v ramci zaruky kedze mal “zelenkasty pasik na okrajoch displeja”

    http://postimg.org/image/4j6ozwfx3/

    #371829
    iFiko
    Účastník (Participant)

    parada, dik! ;)

    #371831
    raul
    Moderátor

    Asi musim ist psychiatrovi, lebo ked vidim napisane “vymena swap modulu”, tak ma chyta zurivost…

    #371990
    enko
    Účastník (Participant)

    Niekto uspesne vybaveny z telekomu ??

    Do dnes dna a precitani tejto temy som o tomto probleme netusil :)) zaujimave ze telefon mam 11 mesiacov a ludske oko ho nevidelo cely ten cas (nielen moje oci), a teraz ked viem kam pozerat.. :-((

    #371996
    hatto
    Účastník (Participant)

    hello, necital som celu diskusiu, ale tiez sa mi toto stalo a:
    zavolal som na apple care, poslali kuriera ktory mobil vyzdvihol, islo to do holandska na opravu a za 3 dni mi ho kurier opraveny doniesol. cital som na nete ze vymienaju kus za kus, ale ja som to stastie nemal, “iba” mi vymenili displej. ale som vo fr, nie na svk. kazdopadne mozno by stalo za to aj vam skusit kontaktovat priamo apple.

    ps: podla mna to nie je zeleny ramik, ale ruzovy stvorec, po stranach je spravna farba.

    #372649
    Hajo
    Účastník (Participant)

    Ja som tiez o pasiku ani netusil. Ked som si toto precital nasiel som ho a stvalo ma to kazdy den.

    Kedze som momentalne v Nemecku zasiel som do Apple Store a displej vymenili na pockanie. Niekde som cital ze telefon treba reklamovat len v telekome ( samozrejme aj je z telekomu ) nieje to ale tak. Reklamacia prebehla bez problemov aj v nemecku.

    #393700
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    takze znova otvaram tuto krasnu temu. Telekom a jeho zmluvny servis VSP Data mi telefon s touto zavadou nevyreklamovali. vraj to nie je zavada a neovplyvnuje funkcnost MT. takze som napisal reklamaciu, prilozil som reklamacny protokol povodneho zakladatela tejto temy a mozem mesiac cakat ci sa Telekom vobec rozhodne poslat to znova do servisu. spinavci magentovi…

    #393705
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    A prečo to do servisu nepošleš rovno ty?

    #393706
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    neviem. vsetko sa musi riesit cez Telekom. uz je to jedno, je to vyriesene ako mi povedali. keby som to tam poslal sam (na vlastne naklady) tak sa mi to zas vrati neopravene.

    #393707
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Nič sa nemusí riešiť cez Telekom. V servise CCC stačí v druhom roku predložiť nejaký relevantný doklad o kúpe a reklamácia prebieha štandardne.

    #393708
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    len tolko k tomu: “môžete si u nás uplatniť záručný alebo pozáručný servis na iPhone, vrátane iPhonov zakúpených u mobilného operátora v záručnej dobe. /v prípade kúpy zariadenia u oprerátora mobilných sieti je táto záruka obmedzená na 1.rok , druhý rok záruky si musíte uplatniť u svojho operátora/dodávateľa)”

    #393709
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Na ktorý servis si v tomto prípade narážal?

    #393710
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    pardon, myslim samozrejme CCC. VSP Data (zmluvny Telekom servis) sa so mnou o tom ani nemoze bavit, vraj take maju nariadenie od Telekomu takze si mozem piskat a vsetko musim riesit s magentovymi debilmi

    #393711
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Tak toto vidím 1x. Ja keď som si s nimi písal, tak mi jasne napísali, že v druhom roku sa stačí preukázať dokladom o kúpe. Takže taký servis ako keby aj nebol. V prvom roku to možem dať hocikomu inému. So servisom VSP mám len dobré skúsenosti.

    #393712
    qwerty1
    Účastník (Participant)

    smutne je ze jeden autorizovany servis (PPI-ETC) to uzna a druhy (VSD Data) nie. uz som bez telefonu 2 tyzdne a tymto sposobom to vidim este na dalsie 2 mesiace :-/

    #393715
    Jakub Dandul
    Účastník (Participant)

    Ten zelený “rámik” som kedysi mal na iPhone 5, ale dokiaľ som si o tom neprečítal, tak by som si to nevšimol. Čiže som to neriešil.

Zobrazuje sa 20 príspevkov - 41 až 60 (z celkového počtu 121 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.