Domov › Diskusné Fóra › Ostatné › Nová iOS 7 Feature – zeleny ramik na displeji.
- Toto téma obsahuje 120 odpovedí, 23 hlasov, a bola naposledny upravená pred 10 years, 9 months od 
Verdunkel. 
- 
		AutorPríspevky
 - 
		
			
				
24. novembra 2013 o 14:08 #371217
JFK.Účastník (Participant)OMG, tiež som si ten rámik všimol až teraz :D to vôbec nevadí :)
28. novembra 2013 o 15:06 #371661
iFikoÚčastník (Participant)@jarednomak: no co, bude ten protokol zo servisu? :)
28. novembra 2013 o 19:20 #371686
jarednomakÚčastník (Participant)iFiko: Este nemam ani mobil naspat, na strankach PPI-ETC pise „VYST. KONTROLA.“ takze neviem v akom stadiu to je, ale akonahle to dostanem tak to sem nahodim ;-)
28. novembra 2013 o 19:29 #371687
iFikoÚčastník (Participant)ja som myslel ze to je uz hotova vec ked ste sa cez mail dohodli :)
30. novembra 2013 o 12:59 #371824
jarednomakÚčastník (Participant)Tak konecne, telefon vymeneny, uploadovany protokol je ako obrazok, ak by niekto potreboval lepsi tak nech mi napise do tejto temy. Je tam jasne napisane ze telefon bol vymeneny v ramci zaruky kedze mal „zelenkasty pasik na okrajoch displeja“
30. novembra 2013 o 14:13 #371829
iFikoÚčastník (Participant)parada, dik! ;)
30. novembra 2013 o 14:24 #371831
raulModerátorAsi musim ist psychiatrovi, lebo ked vidim napisane „vymena swap modulu“, tak ma chyta zurivost…
2. decembra 2013 o 16:43 #371990
enkoÚčastník (Participant)Niekto uspesne vybaveny z telekomu ??
Do dnes dna a precitani tejto temy som o tomto probleme netusil :)) zaujimave ze telefon mam 11 mesiacov a ludske oko ho nevidelo cely ten cas (nielen moje oci), a teraz ked viem kam pozerat.. :-((
2. decembra 2013 o 17:46 #371996hatto
Účastník (Participant)hello, necital som celu diskusiu, ale tiez sa mi toto stalo a:
zavolal som na apple care, poslali kuriera ktory mobil vyzdvihol, islo to do holandska na opravu a za 3 dni mi ho kurier opraveny doniesol. cital som na nete ze vymienaju kus za kus, ale ja som to stastie nemal, „iba“ mi vymenili displej. ale som vo fr, nie na svk. kazdopadne mozno by stalo za to aj vam skusit kontaktovat priamo apple.ps: podla mna to nie je zeleny ramik, ale ruzovy stvorec, po stranach je spravna farba.
9. decembra 2013 o 10:39 #372649
HajoÚčastník (Participant)Ja som tiez o pasiku ani netusil. Ked som si toto precital nasiel som ho a stvalo ma to kazdy den.
Kedze som momentalne v Nemecku zasiel som do Apple Store a displej vymenili na pockanie. Niekde som cital ze telefon treba reklamovat len v telekome ( samozrejme aj je z telekomu ) nieje to ale tak. Reklamacia prebehla bez problemov aj v nemecku.
22. októbra 2014 o 18:01 #393700
qwerty1Účastník (Participant)takze znova otvaram tuto krasnu temu. Telekom a jeho zmluvny servis VSP Data mi telefon s touto zavadou nevyreklamovali. vraj to nie je zavada a neovplyvnuje funkcnost MT. takze som napisal reklamaciu, prilozil som reklamacny protokol povodneho zakladatela tejto temy a mozem mesiac cakat ci sa Telekom vobec rozhodne poslat to znova do servisu. spinavci magentovi…
22. októbra 2014 o 18:19 #393705
Jakub DandulÚčastník (Participant)A prečo to do servisu nepošleš rovno ty?
22. októbra 2014 o 18:22 #393706
qwerty1Účastník (Participant)neviem. vsetko sa musi riesit cez Telekom. uz je to jedno, je to vyriesene ako mi povedali. keby som to tam poslal sam (na vlastne naklady) tak sa mi to zas vrati neopravene.
22. októbra 2014 o 18:26 #393707
Jakub DandulÚčastník (Participant)Nič sa nemusí riešiť cez Telekom. V servise CCC stačí v druhom roku predložiť nejaký relevantný doklad o kúpe a reklamácia prebieha štandardne.
22. októbra 2014 o 18:28 #393708
qwerty1Účastník (Participant)len tolko k tomu: „môžete si u nás uplatniť záručný alebo pozáručný servis na iPhone, vrátane iPhonov zakúpených u mobilného operátora v záručnej dobe. /v prípade kúpy zariadenia u oprerátora mobilných sieti je táto záruka obmedzená na 1.rok , druhý rok záruky si musíte uplatniť u svojho operátora/dodávateľa)“
22. októbra 2014 o 18:30 #393709
Jakub DandulÚčastník (Participant)Na ktorý servis si v tomto prípade narážal?
22. októbra 2014 o 18:32 #393710
qwerty1Účastník (Participant)pardon, myslim samozrejme CCC. VSP Data (zmluvny Telekom servis) sa so mnou o tom ani nemoze bavit, vraj take maju nariadenie od Telekomu takze si mozem piskat a vsetko musim riesit s magentovymi debilmi
22. októbra 2014 o 18:36 #393711
Jakub DandulÚčastník (Participant)Tak toto vidím 1x. Ja keď som si s nimi písal, tak mi jasne napísali, že v druhom roku sa stačí preukázať dokladom o kúpe. Takže taký servis ako keby aj nebol. V prvom roku to možem dať hocikomu inému. So servisom VSP mám len dobré skúsenosti.
22. októbra 2014 o 18:39 #393712
qwerty1Účastník (Participant)smutne je ze jeden autorizovany servis (PPI-ETC) to uzna a druhy (VSD Data) nie. uz som bez telefonu 2 tyzdne a tymto sposobom to vidim este na dalsie 2 mesiace :-/
22. októbra 2014 o 18:53 #393715
Jakub DandulÚčastník (Participant)Ten zelený „rámik“ som kedysi mal na iPhone 5, ale dokiaľ som si o tom neprečítal, tak by som si to nevšimol. Čiže som to neriešil.
 - 
		AutorPríspevky
 
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.