Iphone v T-mobile? Absolutna zlodejina.

Domov Diskusné Fóra Nezaradené Iphone v T-mobile? Absolutna zlodejina.

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 21 až 35 (z celkového počtu 35 )
  • Autor
    Príspevky
  • #167587
    jabucko
    Účastník (Participant)

    Upozornenie: V ramci sluzby Pristup na internet ste preniesli viac ako 5MB dat k 22/07/2009 (1MB= 3.92 EUR). T-Mobile.

    toto prislo aj mne. Uz som im poslal e-mail so ziadostou o vysvetlenie, o co ide. Dúfam, že si nájdu dobrý dôvod, prečo mi takto dvíhajú tlak.

    Ale po skonceni pausalu to vidim na O2, ziadny t-debile si uz u mna neskrtne.

    #167589
    gs_peter
    Účastník (Participant)

    Manarez napisal si:
    Cellular Network Data:
    Sent 72,6MB
    Received 1.3GB
    Last reset: 8.3.2009 22:13 cize som urcite to 1GB neprekrocil.

    neviem, ake mas fakturacne obdobie, ale ak mas fakturaciu okolo 8 dna kazdy mesiac, tak to ta sklamem, 1 GB si uz preletel…

    prelozim:
    Odoslane 72,6MB
    Prijate 1.3GB
    dokopy = 72,6 + 1 300 = 1 372,6 MB = o 372,6 MB viac ako je 1 000 MB = 1 GB

    to datove obmedzenie 1 GB je pre prijate aj odoslane data, takze treba zratat obe hodnoty a vies kde si…

    takze bez obav, preletel si cez 1 GB

    #167591
    bawy
    Moderátor

    gs_peter: pozrel si si aj kedy posledný krát resetoval počítadlo ? :) :)

    #167592
    gs_peter
    Účastník (Participant)

    Manarez, hlboko sa ti ospravedlnujem, nevsimol som si ten datum alebo vsimol, len asi vplyvom slnka na moju gebulu sa ta trojka pretavila na sedmicku…

    sa ti hlboko ospravedlnujem

    bawy, vdaka, asi by som to ani nespozorvoval…

    #167593
    moz
    Účastník (Participant)

    Aj mne dnes prisla sms ze v ramci sluzby Pristup na net som preniesla viac ako 5 MB dat bla bla.. Uz sa mi to raz stalo, myslim minuly rok niekedy v novembri. Sla som hned do T-mobile a tam mi povedali, ze to je nejaka chyba v ich systeme, ze to omylom rozposlali ludom s iTariff-mi, ze to mam ignorovat. Potom prisla faktura a vsetko bolo okej. Dnes sa mi to stalo zase, len som nesla do T-mobilu hned panikarit, zavolala som na 12345 a dala si spotrebu dat, teta mi povedala ze spotrebovane data su cca.400MB, cize ani nie polovica. Dufam, ze to bude zase len nejaky “omyl” a ze je to vsetko v pohode. :)

    #167595
    Manarez
    Účastník (Participant)

    no takze sa vraciam s TM. :)
    Zlyhal im system kvoli PUSH notifikaciam, pretoze v takomto pripade ich system nedokaze rozlisit, ci sa jedna o normalneho zakaznika (rozumejte zakznika ktory nema predplateny ZIADNY typ mobilneho internetu) alebo o zakznika s iPhone pausalom. Uctovat sa to samozrejme nebude a v dohladnej dobe by nam mala prist ospravedlnujuca sms.

    Ten tresk co ste poculi, bol kamen co mi padol prave so srdca. :D

    Teraz len spatne aktivovat VPN a zivot ide dalej. :)

    #167604
    odklizec
    Účastník (Participant)

    # Manarez
    Vidis vidis ;) Priste je treba se parkrat nadechnout a vydechnout a zacit resit veci s chladnou hlavou. Nemusel jsi ani nikam chodit, kdyby jsi zavolal na sluzbu zakaznikum (12345).

    #167608
    Manarez
    Účastník (Participant)

    #odklizec
    To hej, len ja to mam 3 minuty od roboty, tak som vybehol popri obede… :)

    Ale vdaka za pomoc vsetkym.

    #167680
    jabucko
    Účastník (Participant)

    prisla mi odpoved na e-mail :D

    Vazeny zakaznik,
    dovolte nam, aby sme reagovali na Vas e-mail. Zasielame Vam Vami pozadovane informacie.

    Na zaciatok by sme Vam radi podakovali za doveru, ktoru nam prejavujete tym, ze vyuzivate sluzby nasej spolocnosti. O to viac nas mrzi, ze sme dostali e-mail s vyjadrenim Vasej nespokojnosti.

    Dovolte nam, aby sme Vas informovali, ze sme uzivatelom hlasoveho programu iTariff nedopatrenim zaslali SMS spravu o preneseni dat pri sluzbe Pristup na internet. Za vzniknutu situaciu sa Vam ospravedlnujeme.

    Zaslanu SMS spravu povazujte, prosim, za bezpredmetnu.

    Dakujeme za porozumenie.

    S pozdravom

    Libor Luptak

    T-Mobile Slovensko
    Sluzby zakaznikom
    P.O.Box 54
    838 01 Bratislava 38
    Telefonicky kontakt 12345
    Z ostatnych sieti – 0903903903
    E-mail: office@t-mobile.sk
    <http://www.t-mobile.sk>

    #167717
    Anonymný
    Neaktívny

    jabucko: to iste som mal aj ja vcera na programe :) pekny mail, len mi tam chyba nieco v zmysle “ako ospravedlnenie od nas, prosim, prijmite moznost nakupu prislusenstva k iPhone s 50% zlavou v predajniach T-Mobile” :) Ja viem, ze som na Slovensku, ale snivat mozem. :D

    #167719
    bawy
    Moderátor

    To mi príde ako hra na to, kto si to všimne a rieši to reklamáciou, a kto si to nevšimne a t-mobile zarába…..

    #167741
    typhoooon
    Účastník (Participant)

    @Steve_SK
    si ma pobavil :oD
    mne sa nieco podobne stalo v USA a ver tomu ze som dostal v momente gift card..ale v tejto tupej krajine nehrozi este aspon 234 rokov nieco take..

    #167767
    markus.22
    Účastník (Participant)

    Nie je to dake divne ze cez 3€ stoji 1MB?
    tu je cennik a tam je nieco ine http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=120404

    #167777
    Hurfo
    Účastník (Participant)

    to pozeras Web n walk ale to co som ja spominal je internet len k pausalu.

    #182326
    ausi1
    Účastník (Participant)

    Zdravim Vas ja som obisiel uplne zle… ziadna upozornujuca smska mi neprisla ani nic …a t-mobile mi naratal 50.57 MB a to iba za jeden tyzden…pri tom som wifi mal stale zapnutu na free zone a pouzil som ju mozno 2krat po 2 minuty… ach neviem ako to mam riesit chcu teraz 200 eur len tak za nic.. to su velke peniaze len tak… podal som reklamaciu no zevraj ich stiahnutie dat bolo spravne tak neviem ako mam dalej postupovat….budem vdacny za kazdu radu….

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 21 až 35 (z celkového počtu 35 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.