Aj mne dnes prisla sms ze v ramci sluzby Pristup na net som preniesla viac ako 5 MB dat bla bla.. Uz sa mi to raz stalo, myslim minuly rok niekedy v novembri. Sla som hned do T-mobile a tam mi povedali, ze to je nejaka chyba v ich systeme, ze to omylom rozposlali ludom s iTariff-mi, ze to mam ignorovat. Potom prisla faktura a vsetko bolo okej. Dnes sa mi to stalo zase, len som nesla do T-mobilu hned panikarit, zavolala som na 12345 a dala si spotrebu dat, teta mi povedala ze spotrebovane data su cca.400MB, cize ani nie polovica. Dufam, ze to bude zase len nejaky “omyl” a ze je to vsetko v pohode. :)
no takze sa vraciam s TM. :)
Zlyhal im system kvoli PUSH notifikaciam, pretoze v takomto pripade ich system nedokaze rozlisit, ci sa jedna o normalneho zakaznika (rozumejte zakznika ktory nema predplateny ZIADNY typ mobilneho internetu) alebo o zakznika s iPhone pausalom. Uctovat sa to samozrejme nebude a v dohladnej dobe by nam mala prist ospravedlnujuca sms.
Ten tresk co ste poculi, bol kamen co mi padol prave so srdca. :D
Teraz len spatne aktivovat VPN a zivot ide dalej. :)
# Manarez
Vidis vidis ;) Priste je treba se parkrat nadechnout a vydechnout a zacit resit veci s chladnou hlavou. Nemusel jsi ani nikam chodit, kdyby jsi zavolal na sluzbu zakaznikum (12345).
Vazeny zakaznik,
dovolte nam, aby sme reagovali na Vas e-mail. Zasielame Vam Vami pozadovane informacie.
Na zaciatok by sme Vam radi podakovali za doveru, ktoru nam prejavujete tym, ze vyuzivate sluzby nasej spolocnosti. O to viac nas mrzi, ze sme dostali e-mail s vyjadrenim Vasej nespokojnosti.
Dovolte nam, aby sme Vas informovali, ze sme uzivatelom hlasoveho programu iTariff nedopatrenim zaslali SMS spravu o preneseni dat pri sluzbe Pristup na internet. Za vzniknutu situaciu sa Vam ospravedlnujeme.
Zaslanu SMS spravu povazujte, prosim, za bezpredmetnu.
Dakujeme za porozumenie.
S pozdravom
Libor Luptak
T-Mobile Slovensko
Sluzby zakaznikom
P.O.Box 54
838 01 Bratislava 38
Telefonicky kontakt 12345
Z ostatnych sieti – 0903903903
E-mail: office@t-mobile.sk
<http://www.t-mobile.sk>
jabucko: to iste som mal aj ja vcera na programe :) pekny mail, len mi tam chyba nieco v zmysle “ako ospravedlnenie od nas, prosim, prijmite moznost nakupu prislusenstva k iPhone s 50% zlavou v predajniach T-Mobile” :) Ja viem, ze som na Slovensku, ale snivat mozem. :D
@Steve_SK
si ma pobavil :oD
mne sa nieco podobne stalo v USA a ver tomu ze som dostal v momente gift card..ale v tejto tupej krajine nehrozi este aspon 234 rokov nieco take..
Zdravim Vas ja som obisiel uplne zle… ziadna upozornujuca smska mi neprisla ani nic …a t-mobile mi naratal 50.57 MB a to iba za jeden tyzden…pri tom som wifi mal stale zapnutu na free zone a pouzil som ju mozno 2krat po 2 minuty… ach neviem ako to mam riesit chcu teraz 200 eur len tak za nic.. to su velke peniaze len tak… podal som reklamaciu no zevraj ich stiahnutie dat bolo spravne tak neviem ako mam dalej postupovat….budem vdacny za kazdu radu….
Autor
Príspevky
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 21 až 35 (z celkového počtu 35 )